Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

luni, 26 noiembrie 2018

Prezervative cu Lacalut aveti?

Stresat de atatea reclame tampite la produse farmaceutice am hotarat sa ma razbun in felul meu.

_________________________________________________________________________
- Buna ziua, cu ce va servim?
- Prezervative cu Lacalut aveti?
- Ceeee?
- Prezervative cu Lacalut, doamna. Stiti....sa nu mai piarda vremea cu gargara...
- Nu avem! Doamne fereste! isi face o cruce mare farmacista...
- Dar cu Paradontax?
- N-avem nici cu Paradontax! Du-te domnule si te cauta, ca esti bolnav rau!
- Pai nu am venit la farmacie? Nu asa spune in reclame? Sa intreb doctorul sau farmacistul? Dumneavoastra nu sunteti farmacista?
- Mergi domnule si te plimba, ca aici e pentru oameni bolnavi!
- Stai fata, spune cealalta farmacista care se zguduia de ras. Tu ai impresia ca asta e sanatos?...
 ___________________________________________________________________________

Intr-o seara am gasit o farmacie din aia cu loc de joaca pentru copii.  Am intrat,  m-am pus direct pe scaunelul ala mic din plastic si am inceput sa colorez.  Dupa un minut m-am ridicat si m-am dus la farmacista
- Aveti o ascutitoare?
- Ce sa am?
- Ascutitoare! S-a rupt varful la creionul asta si am neaparat nevoie de culoarea rosie ca sa colorez scufita rosie.
......
- Aveti ascutitoare?
Farmacista fuge iute in spate si se intoarce cu un barbat farmacist.
- Ce doriti domnule?
- O ascutitoare. Aveti ascutitoare?
- Domnule, cartea de colorat e pentru copii.
- Unde scrie?
- Nu scrie niciunde, incepe ala sa se enerveze. Dar nu vedeti ca sunt scaune mici, mese mici...
- Eu am incaput pe scaun si nu scrie niciunde ca e pentru copii. Deci, aveti ascutitoare?
- Nu avem!
- Atunci eu cu ce ascut creionul asta? Un bisturiu aveti?
- Nu avem nici bisturiu! Mergi domnule acasa si coloreaza daca vrei!
- Pot sa iau cartea asta cu mine?
- Da, poti sa o iei!
- Multumesc! .....

_____________________________________________________________________


Am gasit si farmacisti superfaini!


- Buna seara, vreau si io doua bile de heroina.
Farmacista se uita speriata la mine.
- Nu tinem heroina. Dumneavoastra glumiti?
- Dar marijuana aveti? 
..
- Hai fata pana aici ca e unul nebun rau care vrea marijuana!
Din spate vine o tanara domnnisoara, se uita atenta la mine si imi spune amabila:
- Aveti card catena?
- Nu am card Catena.
- Imi pare rau, dar heroina se da numai cu card Catena. Vreti sa va faceti un card Catena?
- Si o sa pot cumpara heroina cu cardul ala ?
- Binenteles, spune domnisoara zambind profesionist
- Facati-mi atunci card Catena!
- Ne pare rau, dar aici e Sensiblu si nu putem sa vi-l facem.Pentru card Catena trebuie sa mergeti la ei.  Daca doriti, noi putem sa va facem card Sensiblu.
- Cu ala pot cumpara marijuana?
- Nu , dar puteti cumpara aspirina ieftina.
- Nu, multumesc! O sa ma duc la Catena.
- Neaparat sa le spuneti pentru ce aveti nevoie de card, spune farmacista zambindu-mi incurajator, ca altfel nu va fac...



Un comentariu: