Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

luni, 9 august 2010

President off... 2

Pe cine punem la inerne ?
- Ar merge Blaga şefu , dar e român şi şti şi tu ca românii ăştia , mai devreme sau mai târziu iţi dau un şut in cur aşa că nu il pune .
-Uite , am o alta idee . Ce ar fi dacă mă pui pe mine la interne ?
-Păi bine măi Nuţi, tu ai turizmul .
- Da şefu , dar vreau si internele . Hai că stii că eu fac treabă bună .
Şefu se uită lung la ea in decolteu şi ‘ scapă ‘ pixul sub birou
-Ia să te văd dacă mai ştii sa faci treabă ...
Nici nu apucă şefu să spună aceste vorbe înţelepte că decolteul dispăru sub birou şi timp de câteva minute a tot ‘ căutat pixul ‘
- Gata nesătulo, te pun şi la interne că ai metode faine de liniştire a cetăţeanului răsculat .., hă, hă , hă .
Zâmbind mulţumită , doamna ministru de la turism şi interne îi spune :
-Şefu , de ce sa te mai chinui cu toţi amărâţii , pune-mă pe mine şefă peste toate ministerele şi ai rezolvat problema .
-Nu se poate măi Nuţi , că ne râde lumea şi zice că suntem dictatori.
-Mai bine facem aşa. Dau acum un ordin în care spunem că eu conduc guvernul dar va exista de acum încolo un singur minister : ministerul turismului . Tu eşti ministră la turism aşa că am rezolvat . Celelalte ministere le băgăm pe toate la turizm . Deci pui tu pe cine vrea muşchiu tău la armată si la mediu .
- E perfect aşa şefu . ..Păi când merg ăia în Irak nu fac turism ? Sau când mulg ţăranii vacile nu fac agroturism ? Totul e turism, doar ca nu si-au dat ei seama pana acum . Lasa-i pe mana mea .
În momentul ăla sună telefonul .
Se uită unul la altul şi răspunde Nuţi , se strâmbă , pune mâna pe receptor şi zice pe un ton plangăcios.
- Şefuuu, e Videanu , Ce dracu mai vrea şi ăsta ? Îi spun că eşti ocupat ?
-Dă-l încoace că de ăsta nu am cum să scap . Ştii şi tu ăsta le ştie pe toate ....
-Ce faci măi Adriene , Cum e vremea la tine la cavou la Snagov ?
- Ce cavou şefu ? E vilă frumoasa .
- Ce vilă e aia măi ? E in cimitir ? ; Este. ........Are marmură ? Are .
-E cavou mai Adriene !!!!
-Bine şefu , cum zici tu ., văd că eşti pus pe glume azi . Auzi , am şi eu o treabă cu tine
- Americanii ăştia nu au nevoie de nişte borduri ? Că mai am in stoc vreo câteva zeci de milioane . Le dau ieftin şefu . :Alea mici cu 10000 dolari bucata ., Alea mari cu 1 milion . Superofertă ...
- Eu zic sa vorbeşti acum cu Nuţi că ea le aranjează pe toate . Ea e şefă la turism aşa ca e şefa peste tot .
-E;ti nebun ? Cum să fie Nuţi şefa mea , şefu ?
-Eu vreau ministerul meu la care să nu depind de nimeni .
-Cum să facem măi Adriene că deja i-am dat ei toate ministerele
-Treaba ta şefu , pe mine nu mă intereseaza . Te rog , nu mă supara ca nu e bine ...
-Fă unul nou şi pune-mă şef
-Stai măi Adriene , ce îţi sare muştarul aşa. iute ?.
-Uite , . O sa fac ministerul bordurilor şi al marmuriii . Esti multumit ?
-Stiam eu că eşti om de inţeles şefu . Nici buget nu îmi trebuie . Dă doar un ordin că toate străzile din America trebuie să aibă câte 3 rânduri de borduri şi am rezolvat problema . ... .
Atat a spus Videanu şi a închis telefonul că nu mai auzea nimic din cauza clopotelor din cimtir ..

-Nu mai fi suparată măi Nuţi că nu e băiat rău Videanu ăsta .
Nuţi. , văzând că nu mai are ce face , se resemnează şi spune . :
-Sefuu, eu am puţină treabă acum că e o licitaţie de genţi din prepuţ de iguana violeta de Madagascar şi trebuie să le cumpăr înaitea sărăntoacei de madam Astor .
-Am auzit că şi mahalagioaca aia de nevastă a lui Bill Gates vrea să le cumpere . Auzi la ele ce tupeu . Isi inchipuie că au mai mulţi bani ca mine ....
Nuţi pufneşte suparată şi iese pe uşă .
Brusc e linşte şi şefu e singur .
Se plictiseşte tare aşa că începe să gândească .
Ce dracu am eu de făcut in ţara asta ?
Totul merge şi fără să dau eu din gura .Economia funcţionează , oamenii sunt veseli......Plictiseală mare .
După ce se gândeşte mult ,..... vreo 10 secunde , simte cum îl apucă durerea de cap aşa că bea un pahar mare de tărie , pune mâna pe telefon şi sună :
- Alooo, Dane ., ce dracu faci bă tarane ?
- Ai găsit-o pe Elodia ?
- .......
- Hai în America că o gaseşti aici .
- Dacă deschizi tu televiziune aici , în 3 luni îi prosteşti pe toţi , media iq-ului scade la jumătate, lumea o să voteze mereu cu mine , economia lor se duce dracului şi o să fie mişto tare
- .......
- Ce zici ? ..E nevoie de mai mult de 3 luni ? Adu-l si pe Guţă atunci ...
- ........
- Nuuuuu . .....pe Boc nu il aduce ca ăsta e prea prost ...
- Mai bine adu-l pe Adi Minune . Au cam aceeaşi înaltime , hă, hă , hă
- Hai măi Dane că în 3 luni îi terminăm si pe americani . ...

va urma ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu