Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

luni, 9 august 2010

President off...

E clar , si-a spus conducătorul , poporul ăsta e de rahat si nu mă merită .
Oare cum ar fi dacă..... ?
Si-a mai pus un pahar mare de wisky , a dat ordine precise să nu fie deranjat de nimeni, s-a lăsat pe spate si a inceput sa viseze .....

E bine la Casa Alba . Covorul e gros si nu se aude nici un zgomot . Se asează pe fotoliu la birou si priveste incantat prin cameră . Brusc il apucă ameteala .
- Ce dracu ? Nu am terminat nici a doua sticlă pe ziua de azi si am vedenii ? Camera asta e ovala ...
Se sterge la ochi, isi mai pune un pahar dar ...degeaba . Tot ovala ramane ..
-Hm , ciudati oameni americanii ăstia . Cred ca au făcut-o intentionat asa , ca să mă ia pe mine ameteala .
-Ia uite ce de bărboşi pe pereţi ....ăsta seamănă cu Burebista dar e imbracat ca bunicumeu in poza aia veche .
-Hă , hă , nu stiu pic de istorie americanii ăstia . Ia să o chem eu pe Nuţi sa rezolve problema .
Apasă pe un buton rosu de pe birou si instantaneu apare in cameră o femeie de culoare , la vreo 60 ani , imbracată ingrijit , care ii spune cu un ton calm .
- Yes, mr. President ...
-Haoleu , ţigancă impuţită , ce dracu cauti tu aici ? Unde e Nuţi ?
- Nuţi? I dont know who is Nuţi ..
-Nu o stii pe Nuţi ? Pleacă dracu de aici . !!
- Nuţiiiiiii, cui m+ai lăsat tu pe mine ? Unde ai plecat boarfa dracului ?
-Te-am făcut ministreasa si tu mă lasi cu ciorile ?
- Sa vina Nuţiiiii !!!
Nu stiu cum s-a facut dar i s-a indeplinit dorinţa .
In momentul ăla apare Nuţi cu un ciorap rosu si cu unul verde , zămbind cu gura pana la urechi .
-Domnule presedinte , handsomule, spune ce ti-ar dori inimioara .
-Auzi tu , Nuţi , am avut un cosmar .
-Se facea ca eram presedinte al Americii si era o cioara aici , in locul tău
-Păi acum esti presedinte al Americii , că e voie .... in vis e voie orice ...
-Da ?
-Daaaaaaa !!!
-Atunci hai sa ma apuc de treaba .
-Ce treabă am pe ziua de azi ?
-Sa vorbesti cu ambasadorul Chinei , sa iei masa cu niste oameni de afaceri si sa vizitezi militarii noştrii din Irak . Apoi , mai pe seară ...
-Hoooo proato , ca mă omori .
-Eu vreau sa fu presedinte al Americii ca sa vadă toţi cat sunt eu de dăstept si sa moară mogulii de ciudă , nu ca să muncesc ca prostul .
-Nu mergem noi mai bine la Disneyland ? Sau in Las Vegas ?
-Am auzit ca acolo poti primi wisky gratis dacă joci la păcănele ...
-Am inteles domnule presedinte .
-Să vină atunci masina . Dar vezi şi tu sa nu am pe langă mine vreun ţigan , negru , evreu ,chinez sau alte neamuri din astea , stii ca nu ii suport ...
-Să arate ca orice român .
Cand se urcă presedintele in limuzina , se uită la sofer si vede ca e român de-al nostru , cu mustaţă groasă si faţă de ţaran sănătos , asa că ii spune . Ş
-Dă-i bice băi bulangiule , la Las Vegas să mă duci .
Atunci soferul răspunde inocent :
-Nem tudom . What the fuck whant from me ?
Băăăăăăă, ăsta e neam cu Verestoy , Ce dracu măi Nuţi ? Te-ai prostit de tot ?
-Gata ., m-am prostdispus , nu mai vreau sa plec niciunde .
-Unde e Boc ?
-Boc ? Păi tu eşti seful guvernului acum , eşti si preşedinte si şef de guvern
-Daaaaa ? Ce mişto , acum chiar că fac ce vrea muşchii mei aici .
-Hai să facem guvernul .
-Pe tine te pun sefă la turizm .
-Si vicepresedinte , adică subpresedinte , hă, hă, hă ,
-Te-ai prins ? , hă , hă , hă ...
-Da şefu , m-am obişsnuit, dar vezi cum faci bugetul .. Ştii ca io vreau tot .
-Lasa măi Nuţi că am eu grija , Doar acum fac ce vreau, nu ?
-Pe cine punem la interne ?

Va urma ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu