Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

miercuri, 28 septembrie 2016

Dovada ca Kovesi a plagiat!

-Salut coae!
-Oooo, sarumana sefuViorel!
-Ce mai face ma-ta, mai intreaba de mine? Ha ha ha...
- Intreaba, cum sa nu intrebe, sefuViorel!
- Ma, tu sa nu faci misto de mine, ca io te-am facut om!
- Vai, sefu Viorel, se poate asa ceva? Io mereu va respect peste tot. Si la partid, si acasa si cand ne ducem la curve in club in Dubai si....
- Lasa linguseala, ca nu tine! Ia zi, mai Ghita, cum ne razbunam noi pe astia care ne vor raul si nu ne lasa sa fu...guvernam asa cum vrem noi?
- Nu prea mai merge sefuViorel, ca sta Crenguta aia cu ochii pe noi ca pe butelie!
- Care Crenguta, Ghita? Te-ai prostit de tot?
- Cum care? Crenguta Kovesi!
- Bai, dar tare esti prost! Pe aia o cheama Codruta, nu Crenguta!
- Crenguta, Codruta...tot un drac! Sta aia cu ochii pe noi si nu mai putem fu....pardon, guverna deloc! Si nu numai cu ochii sta, ci si cu microfoane si cu aleaalea de ti-e si frica sa te mai gandesti sa fu...pardon, sa guvernezi ceva!
- Auzi Ghita, azi noapte am mancat ceva stricat si n-am putut sa dorm deloc! Si cum stateam eu asa pe buda si cugetam, mi-a venit o idee. Ia ghici!
-O basina...hahaha! Ce inteligent sunteti domneavoastra, sefuViorel, hahaha. O sa le spun gluma asta si la mine la televiziune, la VeridicitateaTeve!
- Taci ma! Nu la basina m-am gandit. La altceva! Ia gandeste-te la ce avem noi in comun!
- Bani!
- Nu doar bani...
- Spagi!
- Mai Ghita, ai grija!
- Bani si spagi, sefu Viorel!
- 'te-n plm de prost! Nu asta, Ghita! Altceva! DOCTORATE! Nu de doctorate se iau astia si rad de noi ca le-am plagiat?
- Asa-i sefuViorel! Jur ca asa-i!
- Pai cum stateam eu si ma scremeam azi noapte, m-am gandit ca avem asta in comun si cu Crenguta!
- Codruta, sefuViorel, ca mi-ai spus...
- Taci, ma! Deci avem noi in comun cu Codruta un doctorat! Avem. Daca si-a plagiat si aia doctoratul? Ha? ce mai zici?
- Io nu cred, sefuViorel, ca aia e desteapta, nu ca noi!
- Si noi suntem destepti! Hai sa cautam in doctoratul lui Crenguta..
- Codruta,  sefuViorel! Codruta! 
- 'te-n ..pe ma-ta !  Deci ce e gresit in doctoratul Codrutei?
- Nu e nimic gresit, sefuViorel. Aia pune si virgulele unde trebe, nu ca noi!
- Bravo, mai prostea! Uite ca ai gasit! De unde a luat ea virgulele alea? Ha? De la ma-sa de acasa? Nu, Ghita! Le-a copiat din lucrarile altora, cum suntem noi! Deci ne-a PLAGIAT! A plagiat toate virgulele si toate cuvintele folosite si de noi, ca nu ea a inventat DEX-ul! Am gasit! Hai, fugi repede la tine la televiziune si spune ca ai dovada ca Crenguta ne-a plagiat pe noi!
- Codruta, sefuViorel! Codruta!
- Du-te bai dracu la televiziunea ta si lasa ca o sa fie bine. Prostii oricum cred tot ce e rau! Si sunt atat de multi prosti ..... Ii venim noi de hac! Fugi prostovane! Fugi!...

sursa foto


Un comentariu: