Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

luni, 2 septembrie 2013

Nela

Povestea asta e una auzita in statia de autobuz.
-Nelu o iubea pe Nela. Ba nu, bai. O diviniza! Ea era totul pentru Nelu. Pentru el, Nela era cea mai frumoasa. Pentru el ea era femeia perfecta. Si o rasfata, bai! Ii cumpara doar pantofi din mall si haine doar de la Unirea. El umbla saracul cu pantofii rupti pentru ca Nela sa aiba rujuri de firma.
- Si ce, mai? E rau sa iubesti asa mult pe cineva?
- Stai mai, sa-ti spun. Si deci o iubea ala ca un tampit si ea a inceput sa se creada.
- Cum adica, sa se creada?
- Hai mai, ce dracu! O stii si tu pe Nela. Cum dracu sa spui despre aia ca e cea mai frumoasa femeie din lume?
Au inceput sa rada  amandoi si cel mai inalt a continuat.
Asa mai,  cu timpul a inceput Nela sa creada ce spunea imbecilul ala. Si ce sa vezi. La un moment dat nu l-a mai placut pe Nelu. Ca e amarat, ca are pantofii rupti si ca nu are masele in gura. Si a inceput Nela sa umble cu altii. Ca de, ea era o doamna, ce pana mea. Si era frumoasa.
- Haide, bai! Nu arata Nela chiar asa rau !
- Pai am zis eu ca arata rau ? Nu. din contra, si eu i-as pune-o odata. Mi-a spus mie unul ca e deajuns sa-i spui ca e frumoasa si gata! Hop in scutece cu ea!
- Pai aia e proasta? Si ea ce zice ?
- Ce sa zica? Se ducea cu toti, dar i s-a infundat!
- Cum asa ?
- Pai frumoasa frumoaselor s-a indragostit.
Incep sa rada iar cei doi barbati.
- Cine, mai? Nela ?
- Da, mai. Nela! Si ala de care s-a indragstit e casatorit si el si a vrut doar sa aiba si el o aventura si acum nu mai scapa de Nela.  Suspina Nela pe la ala pe la usa si umbla toata ziua plansa.
- Si Nelu ce zice ?
- Stai sa vezi. Nelu s-a razbunat urat! O stii pe nebuna de la trei ?
- O stiu ! Aia cu sifilis! Stai, mai. Sa nu-mi spui ca s-a dus la aia si pe urma i-a dat sifilis lui Nela!
- Nuuu, e mult mai tare! S-a dus la nebuna si a luat sifilis si apoi a vrajit-o pe nevasta lui ala de care e indragostita Nela. I-a data sifilis lui aia si aia i-a dat fraierului si uite asa a ajuns sifilisul si la Nela.
El s-a dus intre timp si s-a tratat si acum el e curat si o ia la palmi pe Nela ca e sifilitica! De la scandalul ce a urmat a ramas Nela somera si nu o mai angajeaza nici dracu, ca i s-a dus vestea ca are sifilis...
I-am lasat pe cei doi razand si m-am urcat in autobuzul meu. O batranica ce s-a urcat si ea odata cu mine din statie se uita la mine si imi zice conspirativ:
- Tinere, Nela aia e proasta rau. Cum sa nu stie ea ca orice  femeie e cea mai frumoasa, cea mai buna si cea mai cea doar privita prin ochii celui ce a iubit-o mereu. Femeile sunt frumoase pentru toti barbatii care vor o aventura, dar adorata si divinizata va fi  DOAR DE UN SINGUR BARBAT, imi suiera batrana cu voce astmatica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu