Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

vineri, 15 februarie 2019

Insamantari de primavara

- Is buni carnatii, nepoate?
- Mmm, buni! Mai vreau!
- No, si io mai vreau, das-or cam gatat!
- Da io mai vreau!
- Hmmm. Uite cum facem, daca mai vrei, trebuie sa iti faci.  Ai vazut cum se pune graul pe camp primavara?
- Da! Se ingroapa sub brazda...
- No, asa se face si cu carnatii. Pui o bucata mica si creste maaaare. Da sa ai grija sa ii culegi cand ajung la doi metri, altfel se strica... Si musai sa ii pui pe secret, sa nu te prinda ai batrana....stii ca ei nu prea ii plac carnatii...
sursa foto
 .................
- Mai omule, pe unde o fi dracu ala de copil?
- De unde vrei sa stiu eu?
- O iesit din casa acum vreo doua ore si nu-l vad prin curte.
- Du-te de-l cauta, mustaceste batranul...
- Oooof! Ca numai griji imi face copilul ala...
..............
- Ce cautai in gradina, mai copile? Vaaaai, in ce hal te-ai murdarit! Si tu de ce razi, batranule? Nu vezi ca  si-a facut hainele praf? Si e inghetat! Uite cum ii curg mucii!  Vino la mamamare sa te spele! Vaaaai de capul si de zilele mele...
.....
- Tatamare, nu ies!
- Ce nu ies, mai copile?
- Carnatii! I-am plantat acum o saptamana si nu a iesit nimic de sub brazda...
- Hmmm, pai de care carnati ai pus?
- Tatamare, stii carnatii aia doi mari din tinda? Pe aia i-am facut bucati mici si i-am plantat in gradina. Da nu a iesit nimic...
Batranul isi stapaneste cu greu rasul si luandu-si o infatisare cat mai serioasa spune:
- Aoleu, carnatii aia afumati i-ai pus?
- Da! Pe toti pe care i-am gasit!
- Pai cum sa iasa carnatii, mai copile? Tu nu te-ai gandit ca aia sunt afumati? Nu merge asa! Trebuie din aia cruzi!
......
- Ce faci cu carnatul ala, mai copile? Aoleu! Ia vino incoace mai omule!  Uite ce face copilul asta in gradina. Ingroapa carnati! Ce te-a apucat drace de arunci bunatate de mancare?
- Io am vrut carnati mai multi si tatamare a zis ca daca ii sadesc o sa iasa carnati multi si mari si ....
- Aha! Unde fugi batrane? Ia vino incoace....Stai ca iti dau io tie carnati!...Multa minte va mai trebuie mai copile! Si tie si mai ales lu al batran....Doamne fereste de nebuni!....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu