Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

vineri, 13 octombrie 2017

Cum am (re)devenit credincios

- Garsoniera aia de la demisol mai este de vanzare?
- Mai este.
- Va rog frumos, cum facem sa o vad si eu, ca ma dau afara din casa si sunt bolnav si trebuie sa ma mut imediat...Putem sa o vedem intr-o ora?...
.....
- Buna ziua. Eu am ajuns mai devreme si va astept.
- Va vad. Eu sunt in masina aia rosie. Veniti pana aici.
- Va salut.
- Mda. Eu nu pot sa ma dau jos din masina, ca sunt bolnav..
- Pai cum facem vizionarea? Nu vreti sa vedeti garsoniera? 
- Bai tampitule! Nu ai inteles ca sunt bolnav? Idiotul naibi! Trebuie sa ma pun in carucior. Sunt invalid! Cum poala mea crezi tu ca ma pot deplasa? Am 300 de kile! Hahaha..
- De ce nu ati spus ca nu va puteti deplasa? Liftul nu coboara la demisol. 
- I-am spus la tampita aia a ta de colega! Voi sunteti idioti? Agentii pluii mele care sunteti voi...
... Hai colega sa mergem...
...

- M-a sunat domnul XXXL si a spus sa ii gasesc alta garsoniera, ca trebuie sa se mute rapid si e om serios si ...
- Colega, tu chiar nu ai ce face? Ai chef sa te plimbi cu nenea ala ?
- E si el necajit, ca nu il baga in seama nicio agentie si nu se poate deplasa si ...hai sa ii cautam ceva. Parea om de treaba cand m-a sunat sa isi ceara scuze...Uite! I-am si gasit ceva. Mergi cu mine la vizionare?....
....
- Buna ziua din nou.
- Mda..Ce cacat de garsoniera ati gasit ?
Ma uit la colega, ea se uita la grasnul din masina si ma umfla rasul. Ea mai are putin si o apuca plansul.
- E aici, la scara asta. Vreti sa o vedeti?
- Bai putza! Tu faci misto de mine? Cum sa ies eu din masina? Stii ca am 300 de kile, hahaha, si nu ma pot deplasa decat in carucior...
- Cum facem atunci? 
- Sa vina proprietarul si sa imi aduca o schita.
- Domnule proprietar, aveti schita? 
- Da! Uite-o.
- Aoleu! Fu@#-va muma in c#r de cretini! Cum poti sa ceri tu pe cacatul asta de garsoniera 30 000 de euro? Si mai e si la parter! Prosti sa fie aia care iti dau banii astia! Dobitocilor! Mue ba! HAHAHA....Uite, ca sa nu zici sa sunt om rau, iti dau 15 000 pe ea. Sa zici bodaproste ca ai dat peste unul ca mine sa iti cumpere cacatul asta de garsoniera...
Proprietarul se uita la mine, eu izbucnesc in ras, colega vrea sa planga dar e intepenita de atata tupeu.
- Hai, colega sa mergem...
...
- Aloo. Duamna! Nu va suparati pe mine ca am zis 15000 de ieuro. Am glumit si eu, ca sunt mai glumet. Cat vrea proprietarul pe garsoniera aia? Ultimul pret? 28 000 ? Ok. Hai ca o cumpar! Ne vedem luni si ii dau avans. Dar am o rugaminte. Sa facem antecontractul la un notariat cu rampa, ca eu am 300 de kile si sunt cam bolnav..hahaha
...
- Nu duamna! Nu merg eu la Unirii! NU! Vreau un notariat mai apropiat, ca eu am un handicap...hihihi, am 300 de kile...hahaha
...
- Cum se numeste notarul? Rodica? Nu merg la nicio Rodica! Gaseste alt notar! Sa fie in Berceni si sa aiba rampa....Cum de ce nu merg? Eu merg unde vreau eu, vaca dracului ce esti! Cum de indraznesti sa ma intrebi asa ceva? Eu sunt persoana cu handicap...!
....
- Bun! Are si rampa? Ok. Cat ma costa actele? 20 milioane? E mult! Spune-i ca ii dau mue! Nu merita atatiaa bani un cacat de notar! Mue ii dau! Ceeee? Si tu ce vrei? Comision? Da de ce? ...Mue iti dau si tie! Nu platesc nimic! Da nimic! Ai dracu sa fiti voi cu agentiile voastre, ca nu sunteti buni de nimic! Mue ba! ...
...
- Alooo, pot sa vorbesc cu colega dumneavoastra? Cum de ce? Sa imi cer scuze. Stiti, eu sunt persoana cu handicap si ma mai supar asa, dar imi trece. Spune-i ca cumpar garsoniera aia, platesc si notarul. Atat! Voi va luati de la altii, ca sunteti baeti destepti, ca mine. Nu va lacomiti voi la un sarman handicapat...Ceeee? Ati vandut-o la altii? Cum ati indraznit? Mue ba! Ai dreacu sa fiti! Cum? Ca am ajuns in carucior de la blesteme? Ca sunt handicapat deoarece exista Dumnezeu si ala nu bate cu bata? Mue ba! Si voua si lu Dumnezeu! Ai dracu sa.....
........
 - Neata, sefu! Va suparati daca nu vin azi la munca? M-a dat peste cap grasanul ala aseara si nu imi revin. Da, sefu! Aspirine, antinevralgic...orice sa treaca durerea de cap......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu