Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

duminică, 4 septembrie 2011

Chestia lui Smiley

Băi Smiley, de ce aş vrea eu chestia ta? De ce îmi trimiţi tu zilnic două sms-uri în în care mă inviţi la tine in garaj ? Ce dracu, băi Smiley,  eu nu ascult nici muzica ta şi zău ca nu ma interesează să iţi văd chestia. De fapt, nu cred că altcineva in afară de vreo puştoaică botanistă de clasa a şasea ar fi interesată să vadă chestia din garajul tău. Cosmote-ul a pariat greşit atunci când te-a ales ca mascotă de vânzari. Tu nu esti simpatic. Ăia de la Vodafone au dat lovitura cu moaca lu' ăla urâţel, Cerebelu.  Măi Smiley, ăla e simpatic în urâţenia lui, dar tu eşti naspa şi mă enervezi când îmi trimiţi mesaje perverse. Nu mă interesează deloc ce faci tu cu chestia ta în baie sau în garajul tău. Smiley, gagicile alea care vor sa ţi-o vadă sunt minore, şi nu au bani să îsi incarce cartela.
Uite cum facem. De câte ori îmi mai trimiţi mesaj că vrei să îmi araţi chestia, eu o să te injur tare.
Spun pentru ultima dată. Eu nu vreau chestia lu Smiley.
E cineva care o vrea ?

6 comentarii:

  1. io n-am cosmote! mai că-mi vine să behăi de fericire că n-am când văd prin ce treci tu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ideii de reclama agresiva se pare ca i-au crescut coarne noi. Clar esti enervat, si te inteleg. Eu posed Orange reincarcabil si orice mesaj imi apare de la ei, in afara celor referitoare la cat credit mi-a ramas, este sters inainte de a-l citi. Fiindca stiu ca-s de toata jena, fie reclame, fie concursuri stupide, idioate si minicinoase. Cosmote-ul stiu ca e si mai agresiv, in foamea lor dupa clientela.
    Smiley nu face decat sa pape niste marafeti de la astia, cu moaca lui antipatica cu tot...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Oama de Tinichea
    las ca nici vodafone nu sunt cu mult mai buni. ma streseaza si ei cu vreo cateva sms-uri pe zi :))
    orange-ul insa e cel mai linistit. or fi pe moarte ? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @sonia rauss
    astia de la cosmote ma enerveaza pentru ca sunt idioti. nu respecta nici macar regulile de baza ale publicitatii.
    daca ei cred ca cei ce folosesc reteaua lor au ceva in comun cu smiley se inseala amarnic !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Or fi vreunele care vor si chestia lui Smiley, insa yo-s fericit cu oranju care nu-mi umple viata de spam agresiv :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @AURASH
    orage parca nu e atat de tampit-agresiv :)

    RăspundețiȘtergere