Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

vineri, 24 septembrie 2010

Dac-as fi....

Se pare ca marinerul e lasat pe sub mese de pretenii de pahar. Marea lui greseala a fost ca a dat-o la o parte pe Nuti . Atata lucru nu a inteles el ,ca destinele lor sunt legate pe vecie . Cand a preferat-o pe prospatura aia de Anca Boagiu in locul ei , Nuti Udrea a jurat sa se razbune asa ca il va da jos pe iubitul ei presedinte. Nu sunt eu de vina ca presedintele se poarta ca ultimul bou si are incredere in unele femei .
Cat de beat trebuie sa fii sa o pui presedinte la camera deputatilor pe o femeie doar pentru ca a fost miss patrunjel in nu stiu ce comuna ? Cum poti crede ca aia stie sa numere altceva decat cele 2 perechi de chiloti rupti in ...coate pe care ii purta la prezentarile de moda ?Mai dasteapta e Udrea , domnle .
Aia stie sa deseneaza cu creta pe asfalt si face parcari . Astalalta te parcheaza definitiv pe la parnaie .
De situatiunea cu madam care nu stie sa numere incearca sa profite opozitia . Adica hipiotul retardat Crin si copilul intarziat Ponta . Numai ca nu le va merge .
Eu personal m-am saturat sa tot critic pe unii si pe altii ,ca tot degeaba o fac. Cum spune proverbul ala : daca vrei sa-ti iasa ceva bun trebuie sa pui personal mana .
Asa ca ma voi face si eu ceva . Zilele trecute am vazut la o iesire de metrou ca lumea statea la coada . Intrigat m-am apropiat sa vad despre ce e vorba .
Hai sa va vand si voua pontul : lumea statea la coada sa se inscrie in partidul ala nou a lui Dan Diaconescu .
Acum imi spun si eu ca omul : la cum aratau aia de acolo eu precis voi face parte din guvern . Partidul sigur va castiga alegerile . La cata prostie e in Romania nu exista alta solutie . Asa ca sa traiasca Dan Diaconescu in direct si in reluare .
Va promit ca dupa ce voi fi macar un ministru voi aparea la tv si voi plange de grija tarisoarei . Voi tine cu poporul si voi avea grija sa o cautati cu totii pe Elodia in timp ce veti ramane fara banii de pensie . Atunci cand voi fi miliardar ma voi gandI cu deosebit respect la fraierii care m-au votat si pe care ii voi stropi elegant cand trec pe langa ei in Bugatti-ul meu cel nou .
De aceea va rog sa votati partidul lui poporu si sa strigati toti cu mine :
Dan Diaconescu te iubim ca ca tine nu gasim ...!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu