Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

miercuri, 7 aprilie 2010

Sistemul circulator

Am ajuns acasa dupa mai multe zile de lipsa de ..Bucuresti , televiziune si alte nebunii . Aam incercat sa ma relaxez si sa ma detasez de toate .
Am reusit ...partial .
Pe drumul de intoarcere am ajuns iar sa ma gandesc doar la prostii .
Soselele patriei nostre sunt putin mai rele decat alea din Irak . Asta e un truism . Stiu .
Dar realitatea gropilor in care iti faci praf masina si indiferenta celor care ar trebui sa se ocupe de asa ceva m-au facut sa ma gandesc la o paralela intre corpul uman si o tara .
Drumurile tarii sunt la fel de necesare si au cam acelasi rol ca si arterele pentru corpul uman . Ale noasre sunt praf . Deci o sa murim curand .
Pe drum am intalnit multi politisti care pareau iesiti la o spaga mica . Ei ar fi echivalentul leucocitelor umane ? Daca e asa, e grav . O sa murim curand .
Ajuns acasa am dat repede drumul la tv si am auzit ca cei care ne conduc au facut urmatoarele tampenii : micsoreaza pensiile militarilor , iar nu dau salariile la profesori si se ratoiesc la televiziunile care nu ii adora si aduleaza .
Am inceput sa rad cand mi-am da seama cine ar putea fi echivalentul creierului uman in comparatia mea stupida . Pe site-ul presedintiei , un consilier beat , in loc de Dmitri Medvedev l-a numit pe presedintele Rusiei Ion Putin . Sau ceva asemanator .

Hristos a inviat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu