Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

miercuri, 5 noiembrie 2014

Vecinul meu masterchef

Cafetiera face zgomotul ala atat de drag in fiecare dimineata. Cu ochii carpiti de somn imi umplu o cana si apoi  deschid geamul la balcon. Un pic de aer proaspat e binevenit dimineata. Ma asez la calculator si sorb o gura fierbinte de cafea.
Ce dracu are cafeaua asta? Are gust de transpiratie! Ma holbez ca prostul la ea, o miros si miroare bine, a cafea... Precaut, mai iau o gura. Bleahhh! Transpiratie. Arunc toata cafeaua, spal bine cafetiera si fac o noua tura de cafea. Degeaba! Mirosul de transpiratie e peste tot! Fug repede la dus si ies de acolo curat.. Cand ajung in bucatarie mi se intorc matele pe dos. Mirosul de transpiratie a devenit si mai puternic. Ma reped spre balcon ca sa iau o gura de aer......si atunci imi dau seama de unde vine mirosul. Vecinul meu de la parter gateste ceapa. O caleste, o prajeste, dracu stie ce-i face, ca pute pana la cer. Ma aplec peste geam, ridic ochii spre etajele superioare si vad inca vreo trei vecini atarnati peste balcoane. Ne salutam si il injuram impreuna pe ala de la parter. Ce gateste asta la ora 6 dimineata? Vrea sa-si puna tocana la pachet? Omleta cu ceapa? Stai-ar in gat!
Inchd geamul si in bucatarie se revarsa mirosul proaspat de cafea. Miros cana cu atentie, iau o gura de cafea si oftez. E buna!
Buna sa va fie si voua ziua!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu