Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

miercuri, 5 mai 2010

...astept provincia !

...sa dea dovada de bun simt .
Si eu vin din provincie . Pe vremea celuilalt cretin care se credea atotstiutor am venit la facultate in Bucuresti . Centrul orasului era atunci pentru mine gara .
Pe oriunde eram prin Bucuresti ma gandeam mereu : cum ajung de aici la gara. Gara era pentru mine centura de siguranta . Stiam ca de acolo puteam evada in orice moment .
Anii au trecut si lucrurile s-au schimbat . Am ajuns acum sa ma gandesc la Bucuresti ca fiind " acasa " .
Poate ca asta e definitia bucuresteanului . Orasul asta e infect si pute . E plin de manelisti , cocalari si haite de caini . Traficul e infernal si nu sunt locuri de parcare .
Dar cand infloresc magnoliile in Cismigiu uiti de toate . Vezi cum odata cu explozia de verdeata infloresc si chipurile oamenilor . In parcuri e plin de tineri pe banci si pe alei vezi oameni de 60 ani care se plimba fara nici o jena pe role alaturi de adolescenti .

Ce naiba fac ? M-am apucat de scris deoarece eram suparat . De ce ? Da.
S-a deschis un magazin nou cu mezeluri la mine in piata . Ma uit la firma si scrie: preturi de producator . Am intrat si eu sa vad minunea . Magazinul era gol si intr-un colt stateau de vorba 2 femei , fiecare dintre ele de juma de tona .
Vanzatoarele ma ignora asa ca ma uit la preturi in timp ce ascult discutia discutia purtata cu voce ridicata. Salam "ardelenesc" facut din sireturi vechi la pretul de 420000 kilogramul . Fac ochii mari .... Cremwursti la pretul de 230000. Pulpa de porc la 500000 kilogramul . In momentul ala , una din cucoane, scarpinandu-se in cap cu manusa aia de plastic folosita la servit , ii zice celeilalte :
- Taci tu din gura ca miticii astia e prosti . Ne umplem de bani ...
Am intrebat zambind daca preturile se negociaza.
Se uita mirate la mine, ma studiaza cu un dispret nedisimulat si mi se raspunde cu mult sictir :
- Baaaaaaaai Mitica , astea e produse speciale facute in Ardeal , nu cac...turi de care mancati voi aici !!
Am multumit frumos si am plecat .

Da. Sunt bucurestean acum , si ma simt bine chiar daca azi mi-a fost rusine de originile mele ardelenesti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu