Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

marți, 16 februarie 2010

Femeia cu un ou .

Am avut o discutie extrem de interesanta cu una din sefele unei organizatii pentru drepturile femeilor . Din start mi-a spus ca ea e feminista si ca barbati sunt niste nenorociti . Eu am inclinat politicos din cap . Ce sa mai spun ? Vazand ca nu reactionez asa cum probabil se astepta ea a ridicat miza spundu-mi ca lumea ar trebui sa fie condusa de femei . I-am replicat ca lumea este condusa de femei . Asa a fost intotdeauna . Femeile inteligente pot face tot ce doresc , Pot avea tot ce isi pot imagina , ma rog, aproape tot . Desi cu medicina moderna cred ca se poate orice ....
Pana la urma i-am spus femeii ca eu nu cred in egalitatea dintre sexe. Faptul ca exista o diferentiere pe sexe ne face inegali. Nu inseamna ca unii sunt mai buni si altii mai rai , unii mai destepti si altii mai prosti . Doar diferiti . In acel moment feminista m-a facut dobitoc si nazist . Eu am inceput sa rad si asta a infuriat-o cu adevarat .
Am incheiat spunandu-i ca voi mai discuta cu ea pe tema asta atunci cand va avea macar un singur ou si va trebui sa ridice capacul atunci cand va merge la toaleta ...

Oare sunt un misogin ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu