Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

duminică, 7 februarie 2016

RATB


sursa foto

Eu cred ca NU e normal sa platesti ca sa te dai cu autobuzul prin Bucuresti. De ce sa platesti un serviciu jalnic? Am auzit tot felul de voci care spun ca ei nu au  autobuze moderne si servicii de lux tocmai pentru ca lumea nu isi cumpara bilet si de aia se duce tara de rapa si de aia a aparut virusul Zika. Ei bine, eu prefer sa NU platesc atunci cand, foarte rar,  folosesc transportul in comun la suprafata. De ce sa platesc atunci cand stau in statii cate juma de ora si n-am nici cea mai vaga idee cand va veni urmatorul autobuz? De ce sa platesc daca soferul circula cu frane dese care te pun in cur daca nu te-ai legat de ceva? De ce sa platesc eu daca altii nu o fac?  Si nu in ultimul rand, de ce sa platesc daca oricum nu ma controleaza nimeni?
Astia de la RATB ar trebui sa isi puna ordine in treaba si apoi sa ceara plata. Sa fie autobuze multe si curate, sa aiba traseu special pentru ele astfel incat sa nu fac paispe ore intre doua strazi. Sa puna in statii un orar pe care sa il respecte si daca vor sa le-o arat ( legitimatia binenteles ) sa angajeze controloare mai prietenoase...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu