Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

sâmbătă, 10 august 2013

Cinci plus una




1.    Cetăţeni oneşti de etnie nedeclarata, declara revoltati:   „Reclamele minte! Cuţitul Miracle Blade nu taie şine de tren..

2.   Doctorul mi-a zis să nu mai beau....apoi mi-a zis să nu mai zâmbesc aşa.

3.  - Cat costa rochia aceea albastra?
     - 100 de lei, doamna!
     - Vai! Dar cea rosie?
     - Vai, vai, va
i!


4.    Soţul: Ce să-ţi cumpăr?
       Soţia: Încă nu ştiu, dar să fie două!


5.   Ieri, nevastă-mea m-a acuzat că i-am stricat ziua de naştere dar i-am dat replica: "Termină, dragă, cu prostiile!" Eu nici măcar n-am ştiut că e ziua ta." 

 

sursa foto

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu