Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

joi, 14 aprilie 2011

Ohaba, Pui , Subcetate

E rece afara . Mi-am dat seama de asta cand am iesit la capatul culoarului la o tigara . Ma uit pe geam si ma gandesc la Retezatul din pozele lui Calin .
Nu am mai fost cu trenul in zona asta de peste 10 ani . Mereu ma simt la fel . Nimic nu pare ca s-a schimbat . Stiu ce statii urmeaza : Calan,  Simeria ,  Deva si de acolo nu mai e mult pana la Hunedoara.Nu am dormit toata noaptea dar nu mi-e somn . Abia astept sa ajung acasa .
Am ajuns la Calan ,deci e timpul sa impachetez si sa merg spre usa.
De ce am scris asta  ?
Doar pentru a le aminti amicilor hunedoreni , aflati acum in traficul bucurestean  , sa treaca mai des pe acasa .

2 comentarii:

  1. Cred ca indemnul e valabil pentru toti cei care si-au parasit orasele natale in favoarea capitalei...

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt putini bucuresteni " veritabili " ...

    RăspundețiȘtergere