Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

miercuri, 12 septembrie 2018

Prima mea experienta homosexuala




Era prin 1986. Faceam armata in Galati. Ca majoritatea soldatilor de pe vremea comunismului, nu prea aveam treaba cu armele, ci construiam. Eu impreuna cu alti patru camarazi eram alocati la constructia unor blocuri.  Era vara si cumplit de cald. Ne mersese bine in ziua aia. Vandusem o betoniera pentru cateva sticle de vodca si bagasem in fundatie carton si lemne in loc de beton. Apropo, imi cer scuze galatenilor care locuiesc intr-un bloc de zece etaje construit prin anii aia.
Deci era spre seara si noi mergeam spre unitatea militara. Nu eram mai beti decat de obicei cand ne-am suit in tramvai. Abia asteptam sa facem baia saptamanala de vineri pentru ca nici noi nu  mai suportam mirosul dupa o saptamana in care am transpirat pe santiere la patruzeci de grade.
Ne hahaiam in inghesuiala din tramvai uitandu-ne dupa fete, ca orice soldat beat respectabil cand am simtit ceva la spate. Ma trag  intr-o parte, dar degeaba. Nu puteam sa ma intorc in inghesuiala, asa ca ma dau cat pot spre geam. La prima statie se face loc si ma eliberez si eu. Ma uit imprejur...nimic deosebit. Cum pleaca tramvaiul din statie simt o mana pe cur. M-am trezit instantaneu din betie. Ma intorc si vad un nene lipit se mine. Ce plm! Ala e nebun? Nu-mi venea sa cred, nu stiam cum sa reactionez. Eram atat de jegos incat nici eu nu ma puteam suporta si nenea ala ma pipaia!
E adevarat ca si atunci eram frumos, aproape la fel de frumos ca acum, dar din astea nu mai patisem. Ii soptesc unui coleg ce mi se intampla si ala incepe sa rada. Nenea ma pipaia tot mai insistent si cand ma uit urat la el imi zambeste frumos.
Gata! Pana aici!  La prima statie cobor impreuna cu colegii si binenteles ca se da jos si nenea. Nu mai vedeam bine de nervi, asa ca l-am luat intai la pumni si apoi l-am fragezit cu centurile de armata. Lumea incepe sa strige, vrea sa intervina si atunci le spun de ce il caftim. Ce sa mai zic? Greu a scapat ala cu fuga din mainile oamenilor.
Asta a fost prima mea experienta homosexuala. Intre timp am cunoscut si chiar m-am imprietenit cu homosexuali. Le-am spus clar ca eu sunt ca ei, adica lezbian pentru ca imi plac femeile si sa nu dea dracu sa puna mana pe mine ca le mai fac o gaura in cur. Prietenii mei rad si imi zic ca nu exista nimeni atat de gay incat sa se dea  la un urat ca mine. Ceea ce mie imi convine de minune. Ma bucur nespus ca macar ei sa ma creada urat, pentru ca toata populatia feminina e atrasa de extraordinara mea frumusete.
De ce am, scris asta? Pentru ca, desi am avut experiente neplacute cu unul din ei, restul mi se par ok. Atata timp cat nu se dau la mine!
Deci NU. NU ma duc la referendum! Consider ca au si ei dreptul sa se iubeasca, sa se certe si sa divorteze. NU ma deranjeaza comunitatea gay atata timp cat sunt la fel de discreti ca noi, ceilalti.
Inchei cu o uratura pentru idiotul ala care m-a pipait. Sa te casatoresti, bai amaratule! Sa iei bataie in fiecare zi, sa te puna sa speli vase si sa duci gunoiul, sa iti faci griji pentru ratele la casa si sa te insele sotul de doua ori pe saptamana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu