Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

vineri, 3 iunie 2011

Duru Dorulet III

Stergeam de praf colectia de sutiene a domnului secretar de stat cand au intrat cei  doi .
  -Hai bai incoace sa stam de vorba
  -Esti sigur ? Stii ca astia ne asculta telefoanele si ca zidurile au urechi.
  -Aici nu are nimeni ce cauta . Suntem in siguranta .

Ce dracu era sa fac eu   ? Daca ieseam atunci ma injurau aia ,  asa ca m-am ghemuit in debara si mi-am tras pe cap un sutien enorm de culoare violet  .
 
     -Ai vazut bai ca au facut pe ei  atunci cand ai luat utilajele si le-ai dus in Kosovo  ? Acum putem negocia .
    - Domnule ,  va spun sincer ca mie mi-e frica .  In toata istoria autostrazilor nu a existat alta mai scumpa . Nici in america ,  nici nemtii ....
    - Taci ,  ca esti prost!.De autostrazi ma doare pe mine  ? Crezi ca de aia a castigat firma ta lictatia ? Hai mai bine sa vedem cum o rezolvam cu noul contract .Vino si tu cu o propunere .
    -Ce  propunere sa mai fac ? Cei din State deja s-au pisat pe ei de ras cand le-am trimis ultimul contract .M-au felicitat si mi-au spus ca nu exista fraieri mai mari decat in Romania .Noi suntem multumiti . Ne dati voie sa terminam autostrada ?
    -Lasa glumele  si uite ce propun eu . Sa va dam de 2 ori pretul pe care l-am negociat pana acum . E bine   ? Termenul de finalizare il punem in 2060.

Se asterne linistea in camera si ma pune dracu sa crap usa de la debara .Il vad pe americam alb ca varul . Nu mai putea vorbi . Ma aplec sa vad cine e ala care le ofera de parca ar da de la tacsu .
Americanul intoarce capul si ma vede . Eu ii zambesc  si el trage un urlet .
Da din maini , face spume la gura si cade pe spate cu scaun cu tot
Domnul secretar de stat  ma scoate in suturi din debara si apoi ne aplecam amandoi peste amercan .
  - L-a luat dracu si pe asta,  spune ministrul .
Se intoarce spre mine si ma umple de scuipat in timp ce zbiara :
  - ...te-n pasti pe mata de idiot !. mi-ai stricat afacerea .
  -   ce ma fac eu acum cu tine  ?

....

2 comentarii:

  1. ??? nu înţeleg nikă.... nu poţi să pui şi tu ca în "Dallas": din episoadele anterioare....
    Acu tre să cotrobăiesc prin doate debaralele tale ca să aflu ce căutai în dulap cu chiloţi violet pe cap! Era joi?....

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu ma descurc greu :))
    cand imi trebuie vreun articol, caut pe site
    la atat se reduce geniul meu geniu informatic.

    RăspundețiȘtergere