Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

sâmbătă, 28 mai 2011

Duru Dorulet II

-...stai sefu sa dau pe speaker ca nu pot scrie cu o mana la ureche .
Cand am auzit vocea lui Boc mi-a intepenit mopul in mana .
- Gata bai,  gaozare  ?
- Gata sefu . Spune acum ce sa le zic  la aia de la presa ?
- Ce dracu , bai piticule ,  nu ai invatat inca ?  Ailalti sunt de vina :  Tariceanu ,  Iliescu ,  Nastase si regele Mihai  . Da vina pe ei . Spune-le la prosti ca aia au furat prea mult si de aia nu avem bani.
-  Am inteles sefu . Am scris .    Da' mai e ceva
- Ce mai e    ? Zi repede, ca mi se topeste gheata   in pahar .
-  Sefu , m-a intrebat aia de la ue cum e cu coruptia din portul Constanta  . Ce le spun  ?
-  Mai Boc . Nu ai arestat cativa fraieri  ? Da-i in gatu masi de prosti . Auzi la ei ce tupeu . Aia luau spaga din greu ca nesintitii . si tineau tot numai pentru ei  .Sa mearga la  puscarie , coruptii dracului !!.
-  Gata sefu . Am rezolvat si asta .
E liniste cateva secunde ai apoi il aud pe Boc cum mormaie  ....
ahhhhh , Elena .
  Buzele taaaale ,  doua petaaaaale  ....
Cantecul se intrerupe brusc atunci cand intra Jeffrey Franks .
-  Ce mai faceti , domnule prim ministru  ?
-  Lucrez la guvernare  .
Pleaca Franks si il aud pe Boc cum zice satisfacut : .
-  Nu m-am spalat pe maini cand am dat mana cu tine ,  bai Franks .... fir-ar mata a dracului  ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu