Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

joi, 4 mai 2017

Scrisoarea domnului Base catre Tinerii Liberi si Frumosi



Bai astia Tinerii Liberi si Frumosi.!

Ia mai lasati-ma cu vrajeala voastra de doi bani si stati linistiti la locurile voastre! Hai sa va explic eu cum sta treaba cu legile si de ce e bine si normal sa fie gratiati ai nostri! 
Deci babaieti!
Daca nu se gratiaza doamna Udrea eu voi plange cum n-am mai plans de cand l-am fraierit pe dragaStolo! Voi vreti sa planga domnu presedinte? Ce a facut sarmana Nutzi? A dat in capul de sus la cineva? A furat ea vodca prezidentiala? Nuuuuuu! Ea a facut numai bine!
Caconsilier la domnu presedinte, cine avea grija de el noaptea cand adormea beat dupa ce vomita pe langa veceu? Ha?
L-ati sters voi la cur pe domnul presedinte cand se caca pe el dupa ce a mancat icre negre expirate? Nu! Doamna Nutzi a fost cea care imi lingea ranile si imi carpea izmenele, nu voi sau asazisa mea nevasta!
Ce aveti, bai raior cu doamna Udrea?
Va e ciuda ca are bani cacalau, strampeni de la Dior si suge doar acadele belgiene?
Va e ciuda ca are slapi de la Balenciaga si a dansat pe supt masa la Cotroceni ? Rusine sa va fie daca va gandit la rele, bai individiosilor! Ea, sarmana, cand se baga supt birou o facea doar ca sa curete petele de vodca de pe covor si sa linga scamele de scrum de pe parchet!
Asa sa stiti, ca eu nu mint niciodata! Sa moara fratele meu in puscarie daca v-am miniti eu vreodata si daca i-am pus-o lui Nutzi fara prezervativ!
Bai astia Tinerii Liberi si Frumosi. Mergeti in plm acasa si lasati politica pentru cine se pricepe! Stati linistiti ca sa avem si noi liniste sa ne bucuram de ce credeti voi ca am furat!
E momentul Zero, bai astia Tinerii Liberi si Frumosi.
E momentul sa ne bucuram fiecare de ce avem! Voi de saracie, manca-mi-ati, iar eu de Nutzi Udrea, manca-i-as ce are ea mai dulce... 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu