Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

luni, 23 ianuarie 2017

Nam cultura, bai fraerilor!

"Pe vremea mea" sa ai cultura insemna sa stii cine au fost Mozart, Tolstoi sau Socrate. Acum esti cult daca dai citate din Mircea Badea.
"Pe vremea mea" nu indrazneam sa ma dau contrazic cu profesoara de romana sau cu cea de muzica. Acum le injuri, ca asa face Mircea Badea.
"Pe vremea mea" discutam despre personaje de carti. Acum "ne radem"cu Mircea Badea.
"Pe vremea mea",  seara citeam o carte sau, daca aveam noroc, luam de mana cate o fata. Acum seara stam pe bordura, bem o bere si ragaim injurand ca Mircea Badea.
"Pe vremea mea" ascultam Pink Floyd, acum ascultam manele de la telefon.
"Pe vremea mea" fetele umblau in fusta si se faceau ca se rusineaza cand auzeau de ula sau oaie. Acum fetele sunt mereu cu oaiele in gura.
"Pe vremea mea" mergeam la teatru ca sa admiram actorii. Acum te duci la teatru daca vrei vezi sani, cururi si daca vrei sa urle actorii la tine foarte necultural.
Sa nu ma intelegeti gresit, n-am nimic cu Mircea Badea. El isi face treaba pentru care e platit. Dar va rog eu sa nu mai spuneti ca emisiuni ca ale lui si a lui Capatos sunt unele culturale. Si mai cred ca un om care isi rezolva frustrarile injurand si care e vestit doar pentru ca face spagatul pe scaune nu reprezinta un model de urmat!

Acum, la final va spun ca daca e vorba de nivelul  culturii actuale... "nam cultura, faierilor! sa moara oaie daca nui asa!"

sursa foto

Un comentariu:

  1. Eu mă cam luam ”în gură” cu diverși profesori dacă știam că susțin prostii. Ba de câteva ori s-a întâmplat să le demonstrez că au greșit

    RăspundețiȘtergere