Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

marți, 31 ianuarie 2017

до свидания

Acum e gata. Nu imi ramane decat sa astept.
Nu a fost asa greu cum pare. Am folosit doar chestii vechi, pe care le stie oricine, tehnici de manipulare elementara care se gasesc la o cautare simpla  pe Google. Am avut rabdare si uite ca mi-a iesit.  Nu isi vor da seama decat atunci cand va fi prea tarziu. De fapt, majoritatea  nici macar  nu isi va da seama de schimbare.
Vor avea in continuare canale TV cu experti care vorbesc la nesfarsit despre pericole si le va fi mereu teama de Ceilalti. Vor avea in continuare telenovele unde binele invinge raul , eroii sunt frumosi si la final se casatoresc. Vor astepta in continuare sa le dau Eu pensii si salarii putin mai mari. Vor sti in continuare ca Ceilalti sunt de vina pentru ca asa le spun EU! 
Voi da vina pe Ceilalti inclusiv pentru propriile mele greseli si lumea ma va crede. 
In timp vor invata ca e mai bine sa Ma asculte si sa nu puna intrebari pentru ca Eu gandesc ce e bine pentru ei! Vor invata ca natiunea Mea e cea mai puternica de pe pamant si ei sunt ai Mei.
Ma intrebati ce vor face Ceilalti?  Stiti si voi ca democratia tampeste populatii intregi.  Deci nu vor face nimic.
Ma intrebati daca vor iesi in strada sa se apere? Vor fi unii, dar prea putini...

 
sursa foto



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu