Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

luni, 12 septembrie 2016

Doamna diriginta

- Ce-i cu astia, coane Fanele?
- Ce sa fie?
- Nu mai avem loc de astia! Uie, vezi? Scaunele sunt ocupate. Hai mai bine acasa...
- Niciun acasa! Ne facem plimbarea de dimineata, ca asa a spus medicul. Ai uitat?
- N-am uitat, dar daca nu mai avem loc...
- Las ca fac eu loc. Fii atent.
.....
- Unde dracu te impingi tinere?  Vezi ca m-ai calcat pe picior! De ce te-ai urcat in autobuz cu florile alea?
- Ma duc la scoala. Azi e prima zi de scoala. Florile le am pentru doamna diriginta.
- Esti prost! se spune doamna diriginte, nu diriginta, ca are un singur gen, tinere!
- Ba eu cred ca are ambele genuri, domnule. raspunde o fetita asezata pe un scaun mai in spate..
- Si tu esti proasta! Se spune diriginte, ca la posta. Acolo e doar un diriginte indiferent daca e barbat sau femeie. Ahhh, copii din ziua de azi! Niste tampiti...Nu mai invata nimic. Pe vremea mea...
- ...pe cand erau dinozaurii...se aude un glas de copil de undeva din spatele autobuzului...
- Nu permit sa mi se vorbeasca asa! Nu permit! se sufoca de indignare batranul...
- Ba ai sa permiti, tataie! Ca tu esti prost! Diriginte are forme de ambele genuri, masculin si feminin. Asa ca mai taci din gura, ca-ti cade proteza...
- Nelule. hai mai sa coboram ca nu mai avem loc de prostii astia! Cat mai avem pana la Cora? 
- Am trecut de Cora, coane Fanele! Acum doua statii am trecut!
- Pai si de ce nu ai zis nimic? Esti prost? Faceti loc sa coboram! Faceti loc, fi-v-ar florile ale dreacului cu doamna diriginte a voastra cu tot!...
- Diriginta! Se spune doamna diriginta, striga in cor tot autobuzul.... 


 

4 comentarii: