Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

marți, 23 august 2016

Concediu

Rotesc cheia, dau un sut in usa si singurul lucru care se deschide e gura mea... ca sa scape o injuratura! De durere scap pe jos manunchiul de chei si  punga cu putze'n corn cumparate de la metrou. Le recuperez, scot cheia aia lunga si deschid usa. Mirosul de aer inchis ma izbeste atat de tare ca inchid gura. In drum spre bucatarie mai scap o data pe jos punga cu putze'n corn. Pun totul langa cafetiera si ma apuc de gatit. Golesc cafetiera de cafeaua ramasa de ieri, pun apa in ea  si caut cutia de cafea. Torn juma de cutie in locul unde se pune cafeaua si restul pe langa cafetiera. Acuma putzele'n corn sunt pline de cafea. Le scutur si le pun pe masa. Cafeaua incepe sa picure si incepe sa miroase normal in bucatarie. Ma duc spre birou si ma opresc in usa. Birou e plin de hartii, scrumiera e plina si miroase ingrozitor. Incerc sa inlocuiesc rezerva de la fas-fas-ul ala care miroase frumos si reusesc sa il stric. Golesc scrumiera, iau cana mea de cafea si ma duc la bucatarie. Miroase demential a cafea si imi umplu cana. In drum spre birou ma impiedic si vars jumate din cafea. Ma intorc si o umplu iar. Ajuns in birou ma asez pe scaun, beau o gura si ma frig ingrozitor. Vars iar jumate din cafea, de data asta pe mine. Sar de pe scaun si injur prelung. Ma duc la bucatarie si umplu iar cana. Ajuns in birou sorb cu grija mare o gura de cafea si ma stramb. Am uitat sa pun zahar. Ma duc la bucatarie, caut o lingurita si ma intreb cat zahar sa pun. Am pus trei si am gustat. E buna! Ma duc in birou, dau sa-mi aprind o tigara si caut bricheta. Am gasit-o in cosul de gunoi. O aruncasem cand golisem scrumiera.
Oare ce-o face secretara in concediu? Oare de ce isi iau oamenii concediu? Oare de ce li se permite secretarelor sa isi ia concediu? ...

2 comentarii: