Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

luni, 1 februarie 2016

Un om frumos...

Stiti vorba aia cu facutul binelui. Nu aia rusinoasa, ci aia frumoasa care spune ca atunci cand faci un bine sa nu spui nimanui...
Ei bine, azi am aflat intamplator ca un prieten de-al meu a facut un gest superb. Omul s-a dus intr-o excursie prin Africa, a vazut in ce hal traiesc oamenii aia, a fost impresionat in special de copii, asa ca omul a infintat cu banii lui o bilbioteca. Nu e mare lucru, vezi spune...Ba eu cred ca e. In zonele sarace copiii sufera cel mai mult din lipsa educatiei. Prietenul meu a infintat acea biblioteca, iar cei de acolo l-au intrebat cum se numeste, pentru a pune pe frontispiciul institutiei  nou infintate numele lui. Prietenul meu are umor, asa ca vreau sa va anunt ca in inima Africii exista o biblioteca cu numele Mihai Eminescu!
Si nu, nu o sa spun numele prietenului meu. E doar un roman normal...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu