Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

joi, 15 ianuarie 2015

Iisus de vanzare...la promotie!

Societatea romaneasca ortodoacsa este mult mai permisiva decat alte societati si religii. In Islam, daca te iei de Allah risti sa ramai fara cap. La fel e si la evrei. Fereasca Moise sa spui ceva de rau despre Iahve ca esti imediat raspopit. Nu stiu cum e la budistii aia (sau budari, cum si-o spune ei pe limba lor) dar aici religia e doar la misto. Ai voie sa-l injuri pe popa (in unele cazuri e chiar indicat, dar asta e alta poveste), ai voie sa stai cu curu in sus la slujba...ce sa mai zic...ai voie orice. Atata timp cat nesimtit de fericitul abdulahu asta al nostru o vinde si pe ma-sa pentru ochiul dracului, ce sa mai zicem de restul societatii? Azi dimineata, la Praktiker in Militari am gasit si pe Iisus de vanzare. Habar nu am cati arginti costa, dar presupun ca e negociabil daca iei mai multi. Probabil, al doilea Iisus e la jumate de pret, sau costa treizeci de arginti legatura cu  trei Iisusi. Habar nu am. Mie nu-mi trebuie.
Stiu ca cititorii si prietenii mei sunt cam amarati cand e vorba de bani, dar de curiozitate...voi cat ati da pe un Iisus?
Hai, ca e promotie!


3 comentarii:

  1. io n-aş da nimic, că nu-s de acord cu sclavia, şi nu-mi trebuie niciun Jesus :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu budarii îi cam cum e cu tot restul religiilor. Degeaba pică niscai vestici că vai, meditație, vai respectă tăte viețile. Ete fleoșc! În Thailanda îs peste 40.000 de temple, thailandezul de rând să scaldă în sărăcie și foame, dară duminica iese cu flori, orez și fructe la călugăr. Care călugăr are loc rezervat în sky train. El, bătrânii și gravidele. Și astea-s doar așa, ce-mi vin în minte acuma, la foc automat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai, cam da, Iisus e vandut azi pe nimica toata - inclusiv (sau mai ales) de Biserica, ceea ce e si mai grav... Eu nu ma identific cu nicio religie, in conditiile astea. La primul recensamant o sa ma declar liber cugetatoriu :)

    RăspundețiȘtergere