Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

miercuri, 17 decembrie 2014

Ceaușescu n-a murit!

În dimineața asta am stat ca prostul în trafic. În intersectie erau doi amărâți care suflau disperați în fluiere și fluturau din mâini de zici că făceau gimnastică. Opreau orice mașină și orice pieton. Strada era goală și parcă așteptau ceva. La intersecția cealaltă, aceeași situatie. După vreo cinci minute în care am urmărit baletul disperaților cu fluiere, mi-am adus aminte de o glumă care circula pe vremea lui Ceaușescu.
" Prin anii '80, un student străin, Ahmed, întârzie la facultate. Profesorul îl întreabă de ce a întârziat atât de mult și Ahmed îi răspunde în felul următor:
- Domnule profesor, eu am plecat la timp de acasă, dar m-am întalnit cu tovarăsul presedint Ceaușescu.
- Cum de te-ai întâlnit cu tovarăsul, întreabă mirat profesorul?
- Da, domnu'! Era chiar tovarăsu Ceaușescu si avea cămașa în gură, spune Ahmed.
- Ce prostii vorbești tu, măi Ahmed ? Cum să aibă tovarăsu cămașa în gură ?
- Să vă zic, domnu' profesor. Eu m-am urcat în autobuz să vin la facultate și la un moment dat ne-am oprit. Am stat în autobuz cinci minuți, apoi încă cinci minuți...până s-a facut o oră. Și atunci am întrebat pe un domn de lânga mine de ce stăm. Omul mi-a răspuns așa :  "stăm să treacă Ceaușescu....cucăm-aș în gura lui...."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu