Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

marți, 21 octombrie 2014

Un sandwich adevarat...

Citeam zilele trecute ca amaratul ala de bucatara de la mastarsef a lansat un sandwich si m-am hotarat sa va arat cum se face unul adevarat, nu porcarii din alea de se vand in benzinarii la doispe lei bucata!
Lucrul cel mai important la un sanwich este  painea, asa ca se cumnpara una buna de la Megaimage, cu 0,7 lei bucata. Se taie in doua de-a lungul si se unge pe o parte cu pateu de ficat. Pateul trebuie sa fie din ala de porc, la 2 lei cutia. Pe cealalta parte se unge jumatate cu icre si cealalta jumatate cu zacusca la borcan.

 Dupa aia se cauta bine in frigider si se pune ce se gaseste pe acolo. Eu am incercat cu niste salam uscat, cateva felii de salam victoria si niste felii de polonezi uitati prin frigider de saptamana trecuta. Am mai gasit si un borcanas de hrean, asa ca am pus din belsug peste partea unsa cu pateu. In rest se pune ce mai vreti voi, de la castraveti murati pana la trufe negre. Eu am pus un castravete pescuit dintr-un borcan gasit in fundul frigiderului. Nu stiu de cand era ala acolo, dar nu e stricat. Are gust bun!



La final se inchide cu grija sandwich-ul si se trece la masa.



P.S. 1
Pentru a preveni balonarea si alte alea, acest tip de sandwich se consuma obligatoriu cu patru pahare mari de cola.
P.S.2
Dupa ce ati terminat de mancat, lasati-va pe spate, aprindeti-va un Camel si nu uitati sa va mai puneti un pahar de cola...

 

7 comentarii:

  1. Si eu care credeam ca pe a doua parte, jumatatea cu icre e defapt o jumatate cu unt si jumatatea cu zacusca e defapt o jumatate cu icre de manciuria :))) Paharul de cola am crezut ca e chiar cola ... nu avea forma corecta, pentru vin

    RăspundețiȘtergere
  2. imi facusi foame ma. rusine... ca mi-e lene sa-mi fac!
    in plus, am paine d-aia feliata, tu-l in inima pe ala de-a inventat asa idiotenie spre a fi scoasa la vanzare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. data viitoare cumpara si tu paine din aia normala :)))

      Ștergere
    2. Păi cine crezi c-a făcut gestul necugetat de-a lua una feliată? eu sau nevastă-mea?

      Ștergere