Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

marți, 23 septembrie 2014

Un om rău...

- Lasa papusa si hai la masa!
- Nu vreau!
- Hai, te rog! Lasa papusa si spala-te pe maini. Uite, suntem toti la masa si te ateptam..
- Nu mi-e foame! Eu vreau sa ma joc!
Omul isi impreuneaza mainile in forma de scoica,  le apropie de ochi si chicoteste scurt. Fetita devine atenta si lasa din maini ursuletul de plus. Barbatul face din nou aceeasi miscare si chicoteste din nou, ca si cand ar fi avand ceva incredibil in palme. Copilul se apropie si intreaba cu o voce subtirica
- Ce ai acolo?
El nu o baga in seama, se uita din nou, cu grija, si chicoteste si mai tare. Fetita se lipeste de el si incearca sa priveasca si ea la minunea din mainile lui, dar omul se fereste.
- Hai, te rog, arata-mi si mie!
Barbatul se uita la ea, ascunde si mai mult ce pare ca are in palme si ii scoate limba.
-Am prins o  pasarica si tie nu ti-o arat. Na! Ciuda!
-Mamiiiii! Nașul nu vrea sa imi arate si mie!
Femeia se uita la el, zambeste si ii spune copilului
- Nu are nimic acolo. Vrea doar sa te necajeasca. Hai sa mananci si tu ceva.
Barbatul flutura repede mainile impreunate prin fata copilului si spune
- Ba am! Am o pasarica mica. Si frumoasa! Ia uite ce pasarica frumoasa am eu aici! zice el si se preface ca ii arata ce are in maini unei tinere care statea in stanga lui. Tanara intra in joc si spune mirata
- Vaaai, ce frumoasa este! Ia sa o mai vad o data....Daaaa, ce albastra e...Si ce picioruse mici are...
Fetita se uita nedumerita la amandoi si apoi incepe sa planga
- Nasule! Te rog eu mult, arata-mi si mie ce ai acolo... Te rooog!


sursa foto

- Nu iti arat nimic! Nu esti cuminte, iar pasarica asta este doar pentru copiii cuminti.
- Mai, nu mai necaji copilul! Nu vezi ca plange?
Omul nu o baga in seama si se ridica uitandu-se mereu la palmele impreunate. Zambeste si vorbeste catre maini
- Vai ce pasarica frumoasa esti! Si ce coada rosie ai!...
- Nasule, parca ziceai ca pasarica e albastra,
- Omul se opreste brusc si ii scoate iar limba
- E albastra cu coada rosie! Si tie nu ti-o arat! Ciuda!
Copilul se tranteste pe jos si incepe sa urle in timp ce lacrimile ii curg pe obraji.
- Termina cu prostiile! Esti om mare! De ce trebuie sa necajesti copilul?
Omul se duce la geamul deschis si se face ca scapa ceva afara
- Na, ca am scapat-o! arata el mainile goale catre fetita. Dar lasa ca o sa prind eu alta si o sa ti-o arat pe aia...Acum mergi si te spala si hai la masa.
- Promiti?
- Promit!
Copilul se linisteste si zambeste catre el, cu lacrimile inca neuscate pe obraji...


P.S.
De povestea asta de demult mi-am amintit zilele trecute, cand domnul presedinte cand a spus ca el are informatii sigure despre candidatii la presedintie. Cica unul din ei este ofiter acoperit si o sa ne spuna cine este respectivul, dar mai incolo....dupa ce lasam jucariile...

3 comentarii:

  1. Băi ce am furat-o. Până ultima frază... Încă zâmbeam când am realizat că puiul a zburat cu tot cu ață!
    No bine, acum eu sper sincer să nu-i vedem păsărica președintelui!

    RăspundețiȘtergere