Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

marți, 27 mai 2014

Concurs pentru copii

- Ce zici de asta?
- Nota 3 pentru zgomot si 5 pentru miros. Ai 41 pana acum.
Cei trei baieti stateau concentrati in jurul mesei si, din cand in cand, cate unul se ridica usor intr-o parte ca sa dea drumul la cate un part. Cele doua fetite stateau si ele la masa si notau de zor in carnetelele pe care tineau in fata.  Isi facusera tabele si erau foarte serioase.
- Prrrrrrrr se auzi un zgomot dinspre un baietel blond cu ochii albastri ca cerul de primavara.
- Cinci la zgomot si ....aoleu, zice una din fete ducandu-si la nas carnetelul parfumat. Ai nota 9 pentru miros!
- Merci, zise blondul cu aplomb. Am o reteta speciala. Fierb dopuri de pluta, coji de ceapa si doi catei de usturoi in zeama de la fasole.  De aia sunt campion! Uite sticluta. Beau o gura din fiertura si pot sa ma partai cand am chef. Cu mirosul e cool! Uite, ieri seara am baut o gura din sticluta si am stat pe langa mama. Intai a scos cainele pe balcon, apoi l-a dus si pe bunicul din living.
- Prrr prrrrrrrr...se aude un zgomot pitigaiat de sub un alt baietel.
- Se pun doua? intreaba brunetica. Cu doua ai ajuns la 25. Miros nu am simtit , iar zgomotul nu e mai mult de nota 2.
- BrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrPrrrrrrrrrrrrBrrrrrrrr se aude un duruit intens de sub un copilas de vreo sapte anisori.
- Mai, tu trisezi! Ia ridica-te!
- Nu vreau! Nu ma ridic! De ce sa ma ridic? raspunde pustiul intepenindu-se pe scaun.
Ceilalti doi baieti l-au imbrancit si l-au ridicat. Pe scaun nu se vedea nimic deosebit. Fetita blonda i-a tras o palma peste fund.
- Te-am prins! Ai pus polistiren in pantaloni! Stii ca e interzis. De ce ai facut-o?
- Vreau si eu sa castig macar o data, zice copilul cu lacrimi in ochi. Ma doare burtica de la atata ciorba de fasole si vreau si eu sa castig!
- Daca te mai plangi nu te mai primim la concursul nostru!
Un miros infiorator le stramba nasurile tuturor.
- Cine a facut asta?
- Eu, spune fetita cu privirea senina.  Am gustat si eu din fiertura de dopuri de pluta si...
- Dar nu s-a auzit nimic, zice ala mic nedumerit.
- Eu sunt o domnisoara, asa ca le trag fara zgomot. Asa m-a invatat pe mine mama.
In momentul ala se aude un zgomot infernal de afara. Un grup de motociclisti isi turau motoarele.
- Ce zgomot mare au facut! Ai auzit? Cine sunt astia?
- Astia sunt  HellsAngels.
- Wow, si lor le place zgomotul?
- Pot sa fac pariu ca atunci cand erau mici se jucau si ei jocul asta cu parturi...
- Sigur ca da. Toti motociclistii se jucau jocul asta cand erau mici. Le place zgomotul si mirosurile tari.  De aia se fac motociclisti, ca altfel.....
- Eu, cand o sa ma fac mare, o sa imi iau o motocicleta care o sa faca cel mai mare zgomot!
- Ba eu, cand o sa fiu mare, o sa imi iau o motocileta si mai mare, care o sa faca zgomot cat...un milion de parturi!
- Ba eu, doua milioane!
- Ba eu, cinci catralioane!
.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu