Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

duminică, 23 martie 2014

Tanga, sau cumparaturi de week-end

- Cat costa sosetele?
- Cinci perechi la zece lei.
- Vreau si eu trei pachete, dar sa fie toate la fel, ca m-am saturat sa le tot imperechez...
- Treizeci de lei, va rog.
Platesc si ma duc la alt stand.
- Pantofi marimi mari, aveti?
- Avem.
- Cat de mari?
- Avem marimea 44. Stati sa va arat...
- Domnule, pantofi pentru adulti, aveti?
- Astia sunt pentru adulti. Uitati ce mari sunt!
- Hmmm. Marimea 44 purtam in clasa a doua. Ceva 46, 47 sau 48 aveti?
- Bai, esti nebun? Cine poarta 46?
Ma uit la vanzator,  are cam 1 metru saptezeci. Ma uit la picioarele lui si incep sa rad
- Tu cat porti la pantofi, 37?
Vanzatorul se inroseste brusc.
Ma uit mai atent la pantofiorii lui si vad ca seamana cu balerinii lui fimea aia mare.
- Bai, tu porti pantofii lui nevasta-ta!
Vanzatorul se face si mai rosu la fata. Vanzatorii de la standurile alaturate incep sa fie atenti si isi dau coate.
- Ce daca sunt ai nevestei? izbucneste mititelul Sunt comozi. Eu stau toata ziua in picioare, deci...
- Da! Si seara ii iei pantofii cu tocuri si mergi la crasma...
- Ha, ha, ha....Hi, hi, hi...rad pe rupte colegii micutului.

Ajuns acasa desfac nerabdator punga cu cele cinspe perechi de ciorapi  si raman mut. Tanti aia imi daduse ciorapi din aia de sportiv, de abia puteam sa-i trag pe talpa. Cum dracu sa port eu asa ceva la pantofi si costum?  Furios, iau punga si ma intorc la magazin.

- Buna ziua, mai doriti sosete? zambeste fericita bestia de vanzatoare.
- Nu prea e buna ziua asta, zic eu morocanos.  Am venit sa-mi schimbati ciorapii.
In jurul meu sa face liniste.
- Dar ce au aia pe care i-ati cumparat?
- Mi-ati vandut ciorapi tanga! izbucnesc eu...
- Cum ciorapi tanga? faca vanzatoarea uimita.
- Sunt mici!
- Dar v-am dat marimea 46.
- Nu sunt mici in lungime. Sunt mici in ....inaltime.
- Va strang?
- Duduie! Cand ii trag pe picior mi se vede... buricul. Asa sunt de mici. Sunt ciorapi tanga!
Lumea din jur izbucneste in hohote...
- Aaaaa, am inteles. V-am dat ciorapi sport, zice vanzatoarea stapanindu-si cu greu rasul.
- Pai da, ca m-oti fi vazut vreun mare sportiv, mormai eu in barba...
- Stati sa va aduc niste ciorapi normali.
Pana a venit vanzatoarea cu ciorapii normali eu arunc priviri fioroase in jur. Lumea isi ascunde zambetele si se face ca are treaba. Doar vanzatorul de la pantofi rade cu toata gura.
- Tu ce razi, bai amaratule? Vezi ca ti s-a rupt tocul...
- I s-a rupt tocul, hi, hi, hi...

Plec din magazin cu punga de ciorapi normali in mana si aud in spatele meu soapte repezi:
- Ciorapi tanga. E dus cu capul nenea ala!
- Poate il stramg ciorapii....hi, hi, hi...

9 comentarii:

  1. Au dreptate, ești duuuus!!! :))
    Ciorapi tanga, auzi, auzi!

    RăspundețiȘtergere
  2. "al meu" poarta 45 si are o vorba: daca mai stateam putin in p***a mamii ieseam scafandru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu, măcar bine ca l-a facut mama lui barbat. Matusa mea inca nu a renuntat sa bage capul pe usile magazinelor si sa întrebe:
      -Săndățuțe 44, aveți?!

      Ștergere
    2. de la 45 incolo incep marimile de barbati!

      Ștergere
    3. @ MU: mi-e raaaaau! sandalute !
      @Bacterie: si 25 e bine :-)

      Ștergere
    4. @ MU: mi-e raaaaau! sandalute !
      @Bacterie: si 25 e bine :-)

      Ștergere
  3. Sfinte, da' eşti mare, nu glumă! Şi la sfat, şi la stat! Păi dacă eu mi-s de un metru şaptezeci de lungă, pre limba matale se cheamă că-mititică??? Adică de-un leat cu mărunţelu' poveştii?
    Ca să ştiu, să nu mă mai dau mare!

    RăspundețiȘtergere