Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

miercuri, 26 martie 2014

Supliment alimentar

Acesta nu este un medicament! Daca apar reactii adverse, cititi cu grija prospectul!
Numarul cretinilor si nevoia lor de automedicatie a crescut exponential in ultima perioada. Idiotii au trecut de la ceaiul de coada soricelului, sampoane cu extract coa**le popii si creme de urzica vietnameza,  la suplimente alimentare care contin coenzime nu stiu de care si  te vindeca de acarieni.
Cineva care lucreaza in domeniu mi-a spus cum se fac aceste suplimente alimentare. Marea lor majoritate sunt facute in fundul curtii, in butoaie ruginite si sunt ambalate de gingase maini de putori care se scarpina in fund in timp ce manevreaza pastile cu extract de castravete suedez recomandate pentru regenerarea  parului de pe picioare
In general, aceste suplimente sunt inofensive si au acelasi efect ca o frectie la piciorul de lemn, dar sunt nocive pentru bugetul familiei. Sunt zeci de firme care cumpara publicitate de mii de euro la tv pentru a vinde praf de caramida sub forma de leacuri contra matretii, asa ca piata trebuie sa fie una foarte mare si profitul urias. Aceste afaceri nu implica nici o responsabilitate pentru ca ti se spune de fiecare data ca ala nu e medicament, deci nimeni nu poate sa fie tras la raspundere in cazul in care faci bube in nas de la aceste suplimente.
Nedumerirea mea este urmatoarea. Cine dracu a stabilit ca fumatul este nociv si ar trebui  interzis pana si in masina proprie, dar nu spune nici un cuvant despre aceste pacaleli pseudo medicale? De ce trebuie sa scumpeasca zilnic tigarile, in loc sa impoziteze drastic profiturile facute de companiile care vand pastile de zahar ce vindeca ebola si cancerul?

Singura solutie pentru stavilirea afacerilor cu suplimente alimentare  ar fi sa ajung eu dictator la ONU si  sa dau o lege prin care sa li se ia pensiile celor comanda asa ceva...

sursa foto

14 comentarii:

  1. Eu cred cu tarie ca pastilele alea fac bine, mai ales extractul oole popii vindeca in mod garantat orice acces de piosenie.

    RăspundețiȘtergere
  2. cine? aia care au interzis un film dar au promovat un rialiti cu pedofilie (sti de zic nu?) :-)

    Daca as fi dictator....moooama nici nu pot sa ma gandesc cate as face in sensul descris de tine. Plus as conditiona accesul la internet ca de acolo se "documenteaza" multi retardati . Plus sterilizare in masa la neste femei despre care am ami vorbit. Pluuus legea nr.1 -alcoolul sa fie bun si gratis!-hai ca deja m-am excitat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai că devin pios ca alina. Daca te lasa sotul, faci cuplu dictatorial cu mine, strict pentru scopit proștii!

      Ștergere
    2. Alcoolul bun si gratis e visul de veacuri al omenirii!!

      Ștergere
  3. doamne ajuta sa ajungi dictator la ONU:))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu imi suplimentez alimentatia cu o bere. Cica e naturala

    RăspundețiȘtergere
  5. faza cu suplimentele alimentare făcute în fundul curţii îmi aminteşte de filmele lui Kusturica... Mişto... De genul "mare ţi-e grădina, Doamne, dar muuulţi proşti i-au sărit gardul"...
    cunosc inşi, nu puţini din nefericire, care consideră postul, suplimentele alimentare inclusiv, nimic altceva decît o dietă alimentară miraculoasă contra slăbitului. Atît! Hm, mai bine un sex selfie la malul mării decît asemenea imbecilităţi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai fi surprins să descoperi cât bine fac destule dintre suplimentele naturiste...
    Știi care trebuie să fie rata de vindecare a unui medicament aflat în fază experimentală, pentru ca el să poată fi omologat și produs în serie? 70-80%. Pentru că 100% nu vindecă niciun medicament, pe toată lumea. Știi cât înseamnă efectul Placebo din ORICE vindecare, astfel încât medicamentul ăla pe care scrie "medicament" (chimic) să rezolve problema? Minim 50-60%. Deci, care-i aportul medicamentului chimic?
    Am judecat și eu la fel ca tine marea de naturiste de pe piață. Apoi, m-am informat, am văzut studii și am participat la ele în calitate de observator. M-am convins că altfel stau lucrurile. Acum, nu mai generalizez. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista mai multe adevaruri.
      Eu prefer sa iau o aspirina cand ma doare capul si cate o cola cand am alta boala.
      La mine functioneaza mereu. Probabil o fi si efectul placebo, dar de cand am inlocuit sucurile naturale fructe cu sticla de cola, ma simt mult mai bine.

      Ștergere
    2. Categoric, adevărurile sunt multe, rezolvările sunt diferite. Eu nu mai iau deloc medicamente chimice de un an și ceva, din 2013. Nu e o ambiție, nu am fost bolnav. Pur și simplu am dat mai mult credit efectului Placebo. Dacă mă doare ceva, prefer 5 minute de autohipnoză și trece negreșit. N-aș fi crezut, cu 3-4 ani în urmă, că voi apela eu la așa alternativă, că e atât de simplu și atât de eficient. De multe ori, e doar o chestie de recadrare a situației.

      Ștergere