Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

sâmbătă, 15 martie 2014

Mitingul P.M.P.

Mitingul PMP a blocat vitrina unui magazin de moda de pe Calea Victoriei.
PMP-istii s-au holbat la toale scumpe, au facut soping la magazinul de pantofi de peste drum si unii dintre ei au aplaudat discursul doamnei Udrea, discurs din care va prezentam un mic fragment:

.....
- Unde erai dumneata, domnule Antonescu atunci cand noi luptam in revolutie impotriva loviturii de stat data inpotriva domnului presedinte Traian Basescu, dragu' de el?
......
- Unde erau liberalii atunci cand noi luptam pentru democratie si pentru sali de sport? Va spun eu. Antonescu era cu copiatorul de Ponta! Huoooo Ponta! Huo Antonescu! Traiasca domnul presedinte Basescu, dragu' de el...

- Partidul nostru, Miscarea (poponara) populara, este un partid al tutulor!  Noi vom lupta pana la capat pentru domnul presedinte Basescu, dragu' de el...
.....
- Noi suntem cei care am facut si facem mereu sacrificii! Uitati-va la mine, mi-am tras pe cur niste blugi. Jos partidul celor care se imbraca in costume! Jos partidele celor care se imbraca in vuitoane! Jos! Traiasca partidul popularilor! Traiasca domnul presedinte Basescu, dragu' de el...
....

sursa foto

- Hai sa strigam cu totii impotriva celor ce sunt impotriva democratiei, adica a domnului presedinte Basescu, dragu' de el!  Huoooo!
.....
- Noi nu am fost niciodata comunisti! Noi nu am fost nici macar utecisti. Va jur pe poseta mea vuiton ca nu am fost nici macar soim al patriei! Jos mincinosii! Huooo! Traiasca domnul presedinte Basescu, dragu' de el!
....

- Acum, in incheiere, va invit pe toti ca sa sarbatorim mitingul tuturor romanilor. Am rezervat la Hilton un separeu unde vom servi niste icre roz si niste sampanie Veuve Clocquot. Poftiti in limuzine! Jos taxa pe benzina! Traiasca domnul presedinte Basescu, dragu' de el...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu