Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

luni, 10 februarie 2014

Pantofi cu toc

Cercetatorii britanici au descoperit ca femeile poarta  pantofi cu toc. Tot cercetatorii aia au facut o corelatie intre marimea tocului si dorinta de a fi bagate in seama de catre barbati:

sursa foto

  • pantofi fara toc poarta sportivele.
  • pantofi cu toc pana in 3 cm:       "Sunt o femeie normala, ma simt bine in pielea mea si  mi se rupe despre ce gandesc ceilalti despre mine"
  • pantofi cu toc intre 3 si 5 cm:     "Sunt o femeie de succes, dar nu vreau sa imi distrug coloana"
  • pantofi cu toc intre 5 si 7 cm:     "Sunt o femeie frumoasa, stiu asta si vreau sa am succes la barbati"
  • pantofi cu toc intre 7 si 8 cm:      "Sunt o femeie nesigura si vreau sa fiu bagata in seama". 
  • Pantofi cu tocul intre 8 si 10 cm:    " Ma mananca tare! Cine ma scarpina?"
  • Pantofi cu tocul intre 10 si 12 cm:    "Toti barbatii sa apeleze la mine! Numarul meu de telefon este 07........."
  • Pantofi cu tocul intre 12 si 15 cm:     "Sunt disperata! Singurul barbat care mi-a spus sa ma dezbrac a fost doctorul radiolog"
  • Pantofi cu tocul peste 15 cm:       "Ajutoooor! Mi se vindeca locul!"

In acest studiu al cercetatorilor britanici nu au intrat profesionistele (dansatoarele la bara, vedetele lui Capatos, Nutzi Udrea, Catalin Botezatu....etc)

7 comentarii:

  1. Haide bre nu fi rau, ca Botezatu poarta toc intre 3 si 5 cm, ce te legi de biata fata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astia cu tocul jos sunt pentru club si iesit in lume, dar se spune ca are papuci de casa cu toc de 10.

      Ștergere
  2. deci huuuaaaa! nu ma intereseaza ce spun cercetatorii britanici (renumiti dealtfel) nici " o universitate din Alabama". Mie imi plac pantofii cu toc foooarte inalt, am cca 75 de perechi ( pe FB se poate vedea un tur virtual din dressing) iar cat priveste incredera in sine eu cand am niste pantofi cu toc superbi in picioare sunt atat de excitata incat pot sa ma autosatiasfac cu puterea gandului.

    RăspundețiȘtergere
  3. wrooong again !! fac sala in fiecare dimineata de la 7 la 8.30 fie iarna sau vara de 10 ani + alte sporturi in mod accidental (inot, tenis) dar pentru asta imi sunt suficiente doua perechi de adidasi pe care nu le vede aproape nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite că la asta nu m-am gândit. Din ce în ce mai bizare aceste asocieri.

    RăspundețiȘtergere