Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

luni, 25 noiembrie 2013

Socant! Caz de sclavie in Romania!

Ieri dimineata, la sectia de politie s-a prezentat o tanara din capitala care a pretins ca in ultimile sapte luni a fost tinuta in sclavie de catre un cunoscut om de afaceri. Va prezentam declaratiile tinerei:
Politist: - Va rog sa va calmati si sa imi expuneti faptele.
Tanara - Domnule politist, nici nu stiti prin cate am trecut eu in ultimele sapte luni. Eu sunt o fata cuminte. Sunt studenta la relatii internationale, drept comunitar si evaziune fiscala la Facultatea de Crestere a PIB-ului de la Universitatea particulara Ionica Gratarescu din Bucuresti. Si porcul asta, nemernicul asta...
- Domnisoara, va rg sa nu mai plangeti si sa spuneti exact ce s-a intamplat.
- Deci, domnule politist, eu sunt o fata cinstita, studenta muncitoare care invata si porcul asta...
- Cine, domnisoara?
- Nu v-am spus? Domnul B.T. Deci, nesimtitul asta m-a tinut sclava domnule politist. Sapte luni.
- Care sunt faptele, domnusioara?
- Sa incep de la inceput. Ar fi trebuit sa stiu ca e un porc, domnule politist. De la inceput ar fi trebuit sa imi dau seama. Deci in seara aia, acum sapte luni, stateam si eu relaxata la bar in Bamboo, domnule politist, si beam o cola. Si vine porcul ala, domnule politist, si imi ofera ceva de baut. Eu sunt fata saraca, domnule politist, si nemernicul a spus ca divorteaza de scroafa aia de nevasta a lui si ma ia pe mine...
- Sa inteleg ca nu v-a luat..
- Ba m-a luat, domnule, zambeste fata. M-a luat in fiecare seara. Cateodata ma lua si de doua ori. Dar nu si-a lasat nevasta.
- Si ce legatura are cu sclavia?
- Stati sa va spun. M-a mutat intr-o garsoniera in Baneasa, frumoasa, n-am ce zice, dar a trebuit sa imi fac eu singura de mancare! Va dati seama domnule politist? Am fost obligata sa gatesc! Asta nu e sclavie? Mai mult, o data cand a fost femeia bolnava, a trebuit sa imi fac singura si curatenie! E sclavie curata.
- Doar atat?
- Mai este! O data, cand am fost la shoping in mall, a trebuit sa imi car eu singura cumparaturile pana la masina, domnule politist. Ziceti si dumneavoastra, nu este asta sclavie moderna?
- Si ce pretindeti de la domnul B.T.?
- Pretind sa o lase pe scorpia de nevasta-sa si sa ma ia pe mine cu cununie. Ca eu sunt fata sarmana si cuminte. Si mai pretind sa puna pe numele meu casa de vacanta de la Neptun si vreau o masina normala, nu saracia aia de Mercedes. Si mai vreau despagubiri pentru sapte ani de sclavie...
- Parca erau sapte luni...
- Sapte luni, sapte ani, nu conteaza! Am fost sclava lui! asta conteaza!  Si mai vreau...

sursa foto


2 comentarii:

  1. Nu ca n-as fi prins ideea din text, dar poza de la final i-a pus capac... Pfff.
    Oricum esenta sta in "Am fost sclava lui! asta conteaza! Si mai vreau...". Nu ca n-ar exista aceasta treaba in natura umana dintotdeauna, dar societatea de consum incurajeaza si mai tare auto-sclavia. O legitimeaza cumva.

    RăspundețiȘtergere