Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

marți, 24 septembrie 2013

Ciabatta

S-a deschis o noua brutarie la noi in cartier. Tot timpul e coada la paine acolo, asa ca am intrat si eu sa vad despre ce e vorba. Privirea mi-a fost atrasa de un poster pe care scria mare ca toata painea e coapta pe vatra, la foc de lemne. Pe urma am vazut lista cu preturile, m-am holbat cateva minute si le-am notat pentru dumneavoastra:

Ciabatta 300g        1 leu
Ciabbatta               1.2 lei
Ciabbattta             1.5 lei
Ciabbbattta            2 lei
Ciabatta mica       3 lei
Ciabatta rotunda   3.5 lei
Ciabatta mare       5 lei
Ciabatta tradionala romaneasca mica      6 lei
Ciabatta traditionala romaneasca rotunda mare 6.5 lei
Ciabatta traditionala cu masline      4 lei
Ciabatta traditionala cu nuca de cocos   5 lei
Ciabatta traditionala cu mujdei si extract de jojoba   15 lei
Ciabatta mica cu aloe vera 8 lei
Ciabatta patrata cu mac si susan   4.5 lei
Ciabatta intoarsa cu frunza de pelin 14 lei
Ciabatta vegetariana     25 lei
Ciabatta vegana           27.5lei

sursa foto


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu