Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

luni, 21 ianuarie 2013

Romanii nu vor invada Marea Britanie...

Asa ne-a asigurat acum cinci minute domnul presedinte Basescu.  Am rasuflat usurat si am inceput sa urmaresc cu mare atentie discursul prezidential. Asa am aflat si eu despre marele succes al parteneriatului strategic cu Polonia. Mintea mi-a zburat automat la Wyborowa si  Żubrówka, am dat din cap aprobator si am tras o injuratura admirativa la adresa gusturilor fine ale presedintelui. 
Discursul prezidential a mai pomenit si de incredibilul succes al parteneriatului strategic cu Azerbaidjanul.  Privirea usor voalata a domnului presedinte  m-a facut sa cred ca,  in timp ce vorbea despre frumusetile Romaniei, se gandea nostalgic la frumoasa frunza a unei distinse doamne blonde...

sursa foto
 Am pierdut o parte a discursului gandindu-ma si eu la respectiva frunza si am tresarit doar cand a pomenit ceva de Croatia. Nu stiu la ce s-a referit, dar cred ca iar i-a certat pe romanii ce se gandesc la el cu aceeasi duiosie cu care se gandesc la o vestita statiune croata.
Cand a fost vorba despre ostatici si alte alea neimportante, domnul presedinte mi-a confirmat faptul ca sunt un vizionar
Vesnica lor pomenire....

4 comentarii: