Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

marți, 15 ianuarie 2013

Filme romanesti

Peste tot se vorbeste despre nominalizari si castigatori la Golden globurile de aur ( cum spunea atat de frumos o prezentatoare frumoasa de la televizor ). Inca nu am vazut filmele nominalizate, dar stiu deja la ce nu o sa ma uit. "Mizerabilii" pare un film facut special pentru publicul american. Parerea mea este ca musicalurile si-au avut locul si rostul lor intre anii '30 si '60. Nu ma intereseaza nici "Zero Dark Thirty". Dupa ce am citit criticile fimului, m-am lamurit ca nu e facut nici asta pentru mine. Ce treaba am eu cu Osama ben Laden si cu felul cum l-au omorat americanii ? Daca era vorba de vreun dictator de-al nostru, zau ca ma uitam, dar in ultimi ani nu ne-am omorat nici un dictator, asa ca mai avem de asteptat...




La fime cu negri sau cu alte probleme existentiale ale americanilor nu ma uit din principiu. Sunt satul pana in gat de discriminarea pe care o suporta sarmanii negri americani ce nu au voie sa-si parcheze jeep-urile imense pe locurile albilor si sunt la fel de satul de filmele in care femeile tampite americane nu pot avansa in cariera deoarece le-a tras seful o palma peste fese. Sa se uite la filmele astea cei care au asemenea probleme.
Aaaa, am zis ceva in titlu de filmele romanesti ? Mda, zilele astea au aparut la televizor tot felul de artisti romani din domeniul cinematografiei care se plangeau de zor ca romanii sunt tampiti pentru ca nu rup usile cinematografelor cand se dau filme romanesti. Pai bine, mai domnilor, ce dracu sa vad eu la filmele romanesti din ultimii ani ? aceleasi lucruri pentru care schimb canalul la tv? Filmele romanesti din generatia de " aur " actuala sunt toate niste facaturi copiate dupa stirile de la ora 5.
Domnilor, romanii nu au gena pentru a viziona drame, thrilere sau filme de groaza. Viata lor in Romania bate de multe ori filmele voastre, asa ca ele nu mai prezinta interes decat pentru strainii care se mira cand domnul Lazarescu moare pe holurile unui spital.
In incheiere uite un sfat pentru regizorii  si scenografii romani  Statisticile spun ca romanii se uita la filme pentru "a se rade" sau pentru a visa ceva frumos. Faceti comedii romanesti, care sa dezbata probleme romanesti, dar nu in genul celor de la ProTV. Nimeni nu mai rade cand filmele prezinta tigani smecheri sau romani tiganizati ce se simt bine pe muzica lui Gutza. Astea nu sunt comedii, sunt drame, si cum am spus mai sus, romanii sunt satui de drame...

4 comentarii:

  1. leoliliana@yahoo.com15 ianuarie 2013 la 11:36

    azi ai dreptate!apropo de prostiile gen"las fierbinti"si "trasnitii"-mai sunt si altele dar nu-mi ocup memoria cu ineptii;sunt penibile!!iar filmele romanesti...nu pot sa-ti numesc unul care-mi place pt ca nu exista.in ultimii ani am vazut foarte rar un film bun,dar asta depinde pana la urma si de gusturile fiecaruia;un film care mie imi pare bun ,tie poate sa-ti para slabut sau imposibil!:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. leoliliana@yahoo.com15 ianuarie 2013 la 18:15

    n-ai vazut ?daca ma iau de tine ,imediat sare mucegaiul sa te apere!!:)))

    RăspundețiȘtergere