Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

miercuri, 19 decembrie 2012

Duru Dorulet VII

- M-am ajuns, bai fraierilor ! Sunt consilier ! Cand m-a chemat sefu sa-mi spuna ca ma ridica in rang, m-am speriat. I-am si spus:
- Sefu, ce te faci tu fara mine ? Cine iti mai incalzeste paharul de coniac in maini  ?  Cine te mai tine de cap cand borasti ? Ce o sa te faci tu sefu, fara cineva care sa-ti aduca in fiecare dimineata o tava cu doua aspirine, o cana de cafea amara si una de coniac?
- Dorulet, mi-a spus el privindu-ma solemn, tara are nevoie de tine ! Datoria, mai prostule, iti cere sa ta sacrifici pentru popor. De azi inainte vei fi consilier la guvern ! 
- Ce drac de consilier, sefu ? Nu e nimeni pe la guvern care sa bea ca tine si eu nu stiu sa fac altceva decat  sa am grija de betivani ....
- Taci dracului din gura aia spurcata,  urla seful aruncand cu paharul gol spre mine. Am hotarat ! Te transfer la guvern. Dar mai e o smecherie, zise sefu clipind siret din ochiul ala sanatos. Va trebui sa-mi spui in fiecare zi ce face ministrul ala langa care ajungi consilier...
- Adica un fel de spion, sefu ?
- Ha, ha, ha. Pai tu nu esti prost, mai Dorulet...

Abia astept acum sa il informez pe sefu despre ce face noul meu sef. Dar presimt ca o sa mor de plictiseala. Am vorbit ieri cu un fost coleg, plutonierul Gugu si m-a speriat ala. Zicea dobitocul ca daca nimeresti consilier la un ministru fara portofel,  nu ai nimic de facut. Plutonierul Gugu zicea ca sta toata ziua pe feisbuc si joaca soliter in doi cu (amanta) secretara ministrului fara portofel.

Io sper sa nu ma dea la vreun ministru din asta sarac, fara portofel, dar promit sa va tin la curent .. .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu