Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

luni, 2 aprilie 2012

Apa fara nitrati

- Auzi fata ! Tu bei apa minerala din asta cu minerale ?
- Dar ce are Borsecul ? Eu am baut numai din asta inca de cand eram mica .
- Vai fata ! Ce proasta esti, fata ! Nu ai auzit , fata, ca nu mai e la moda apele minerale cu nitrati ? Numai taranii aia care nu vine la mall mai bea apa din aia, fata !
- Si acasa ce bei? Ca apa asta fara nitrati e cam scumpa.
- Acasa am storcator din ala, fata ! Il pui la chiuveta si ala stoarce toti nitratii, fata ! I-am luat si lu' mama la tara storcator din asta , fata ! Trebuie sa avem grija de silueta noastra, fata ! ...
...Auzi, fata ? Mai mananci din shaorma aia, fata ? ...Ca mi-ai facut o pofta, fata !...


8 comentarii:

  1. :))))) Rad pentru ca tocmai ce am schimbat apa cu una cu un continut redus de nitrati. Da' de unde stiu eu ca acele cifre de pe eticheta sunt reale?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu beau apa de la robinet. Poate veti rade, dar in Brasov e una din cele mai bune ape. Vine din Tarlung, e rece, proaspata,limpede si ademenitoare. Cand revin din concedii, primul fapt pe care il fac e sa beau un pahar cu apa de acasa. Ma simt ca in dreptul fantanii din "Fata babei si fata mosneagului", pregatita parca anume pentru mine si nu pentru cursul povestii. Iar vara are acea racoare potrivita pentru a aburi un pahar. E asa de buna!

      Ștergere
    2. La Fee, si noi am bea apa de la robinet daca nu ar avea atata clor, rugina si alte metale care ne pot zapaci rinichii. Nu e de ras, chiar e bine ca mai sunt locuri unde curge apa potabila la robinet.

      Cat despre postare, ai mers cumva cu troleul ??? :))

      Ștergere
    3. Drept sa va spun, nu am mai mers cu niciun mijloc de transport in comun de vreo 15. Cred ca hotii au poza mea. De cate ori ma vad, ma jefuiesc. Mi-au furat de doua ori salariul. Asa am invatat sa conduc propria masina.

      Am facut studiile universitare la Iasi. E o poveste veche, desigur. Apa era imposibil de baut. Cand ajungeam acasa, apa imi parea elixir.

      Ștergere
    4. @andreea toma
      binenteles ca e real ce scrie pe eticheta.
      doar aia e oameni seriosi ?:))

      @La Fee
      imi aduci aminte de apa de la robinet din hunedoara. adevarul e ca uneori e pacat sa dai banii pe ceva mai prost decat ai la dispozitie in mod natural.

      @Mihail
      prietene, tu poti sa bei bere :))

      Ștergere
  2. Apa trece pietrele raman. Pe pahar. Nu faci pietre la rinichi din ceea ce se vede. Altfel toate gainile ar face litiaza renala si toate vacile dializa. O cana de 2 litri unde sa se odihneasca apa de la robinet putin timp inainte de consum este suficienta sa te scape de clor si rugina. Hai sa murim sanatosi si sa ne adapam bio!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sunt surprins ca exista oameni care beau apa.
      cum sa faci asa ceva cand exista cola ?

      Ștergere
    2. Pui cana la robinet, rasucesti, ridici cana....

      Ștergere