Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

miercuri, 21 martie 2012

Hobby

Pana acum cateva zile sapunul era pentru mine doar un obiect utilitar.
Lucrul asta s-a schimbat. Am gasit un sapun mare, englezesc si care miroase frumos. Nu ma intrebati cum se numeste  pentru ca am aruncat ambalajul. Acest sapun a declansat in mine ceva care m-a transformat intr-un colectionar. Chiar ma gandeam ca numai eu nu am nici un hobby.  Mitza are poezia , Radu are polonezii si  bereaOama are berea si lumea corporatista, Daniela are povestirile iar altii au muzica buna.  
Asa ca de azi ma declar si eu colectionar, cumparator, utilizator si primitor de sapunuri.

sursa foto
Pana acum am in colectie doua sapunuri Fa, un Palmolive verde, un sapun Rexona, un pachet de sapunuri Duru si  un sapun de casa de la soacra mea.  Sapunul ala englesesc e aproape terminat asa ca nu se mai pune.
Eu cred ca am inceput bine si, ca orice colectionar care se respecta, sunt dispus la schimburi in cazul dublurilor !

8 comentarii:

  1. Eu mă spăl numai cu săpun de bebeluşi, am unul de la NIVEA şi 3 de la Johnson's baby. Nu mă pot declara deci colecţionară, dar am încercat multe săpunuri la viaţa mea. Cele obişnuite îmi usucă pielea, în afară de Dove toate sunt aşa... deci săpun de bebeluşi să fie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de astea de bebelusi am si uitat. ultima data cand avut asa ceva in casa a fost acum vreo 18 ani :))
      sapun de bebelusi sa fie !

      Ștergere
  2. Ai uitat să zici și de SF la mine. Ori măcar de Star Trek :))

    Eh, păcat că s-au dus vremile în care oamele de lucrează cu publicul primeau cadou câte-un săpun ori un spray, ți-aș fi dat cu plăcere săpunul pentru întregirea colecției. Așa până nu te faci colecționar de flori ori bomboane de ciucalată n-am cum să te ajut :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sf-ul si star trek-ul fac parte din normalitatea omilor de ambele secse :))
      nu ma apuc de colectionat flori pentru ca miros urat dupa 2 zile.
      ar mai fi o problema si cu baba de la parter. aia ma bate daca ii rup florile de sub geam !

      Ștergere
  3. Eu am unul cu o flaoare in el. O fi bun de ceva? Ca eu initial am crezut ca e...rahat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă anunţi când colecţionezi şerveţele?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. servetele colectionez in fiecare in fiecare zi, dar la nea ion gasesc mereu un singur fel, asa ca le folosesc :))

      Ștergere