Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

miercuri, 25 ianuarie 2012

Trebuie sa…

Va prezint principalele idei ale discursului oficial de azi al presedintelui Basescu .  In principiu e vorba despre ce  trebuie sa:
  • Dezvoltam mineritul
  • Absobim fondurile comunitare
  • Dezvoltam industria
  • Dezvoltam agricultura si turismul
  • Luptam impotriva coruptiei
  • Revizuim constitutia
  • Dezvoltam sanatatea
  • Desfintam clientelismul politic
  • Redistribuim resursele
  • Cream locuri de munca
  • Ii batem pe politicienii corupti
  • Trebuie sa fim pregatiti sa fim liderii lumii
In continuare va prezint o stenograma inexacta a aceluiasi discurs, dar tinut cu un pahar in mana. Inregistrarea a fost facuta la repetitia generala de dinainte de aparea la televizor .

Tovarasi, eu am fost capitan de vapor si va spun urmatoarele:
in februarie vom iesi din criza, de fapt suntem singurii din lume care vor iesi din criza !
Partidele care nu ma plac pe mine nu trebuie luate in seama . Ei sunt  comunisti rai si sunt corupti. Sunt incompetenti si rai. Nu sunt credibili, tovarasi!  Numai noi ,PDL-istii,  suntem cei mai buni. Va rog sa ma lasati sa fiu in continuare prieten cu Nutzi si Bercea Mondialu. Tovarasi, numai noi putem, doar noi suntem cei care vrem sa fim in stare sa.  Tovarasi, aillalti va minte si e porci.  Eu singur lupt impotriva caracatitei comuniste corupte si voi sustine fara rezerve pe cei care lupta impotriva coruptiei . Tovarasi, s-au produs si erori. Ministrul de esterne a fost un nenorocit. El a vrut sa lupta impotriva poporului si e un om de rea-credinta. De aia l-am dat afara pe nesimtit si l-am alungat de langa inima mea . Tovarasi, este sub demnitatea mea ca presedinte sa va raspund la povesti de genul ca noi suntem corupti si ca eu as avea vreo vina. Tovarasi, eu sunt nevinovat, uitati-va la mine, am eu fata de bandit ? Nuuuu, eu m-am implicat activ in lupta impotriva coruptiei si eu vreau sa fiu presedinte pana la adanci batraneti . Tovarasi, eu m-am consultat cu expertii straini Jack Daniels si Johnnie Walker si aia mi-au spus ca sunt cel mai frumos si mai destept . Am vorbit cu Smirnoff si Stalinskaya si ei mi-au spus acelasi lucru. Nu ma meritati ! Domnilor, ca nu pot sa va spun tovarasi (ce am baut din acelasi pahar ? ) sunteti rai cu mine si eu nu merit sa imi spuneti dictator. Eu m-am implicat pentru ca tara are nevoie . De mine are nevoie, nu de javrele ordinare care manifesteaza imotriva Presedintelui Romaniei. Vreau sa va salvez, tovarasi. Aseara domnii Jack si Johnny mi-au spus ca eu sunt Mesia . Da tovarasi. Eu sunt guru si Iisus venit pe pamant pentru a salva tarisoara asta . Uite, eu am facut un tratat cu Turcia si voi semna si unul cu Estonia . Nu-i adevarat ca in europa nimeni nu ma mai baga in seama . E o minciuna tovarasi. Eu nu imi voi da niciodata demisia pentru ca eu sunt Presedintele ! Televiziunile mogulilor mincinosi, corupti ma impiedica sa ma intorc la popor. 
In incheiere va spun ca daca voi nu ma vreti, eu va vreu ! Asa ca mergeti frumos acasa si stati cuminti, ca daca nu,va ia dracu …

4 comentarii:

  1. Ai uitat să menţionezi cum s-a infuriat Căpitanu' pe Feisbuc pen'că nu i-a dat laic Gec Sperou înainte de răzmeriţă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am uitat, dar trebuie sa tina cineva si cu el zilele astea.
      dupa cum ai observat, postarea asta e promariner.
      alta mai faina nu stiu face ! :D

      Ștergere
  2. A gasit solutia iesirii Romaniei din criza: va declara razboi Marii Negre! In acest mod, in Romania se va revigora industria armamentului si munitiei, industria de panificatie (pezmetii de razboi) si cea textila si a pielariei( izmene si bocanci la soldati)!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vezi sa nu te auda, ca la mintea lui e in stare si de asa ceva :))

      Ștergere