Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

joi, 19 ianuarie 2012

Discursul regelui

Intr-o tara frumoasa, dincolo de sapte mari, sapte rauri si sapte munti, deci far, far away, domnea  linistit un rege frumos si destept. Regele acestei mitice tari, sa-i spunem Miticstan, a hotarat sa tina un discurs. Palatul regal ardea de vreo saptamana, dar regele nu vroia sa stie de asa ceva. In mandria lui nu putea concepe ca tocmai palatul lui sa ia foc. Supusii sai asteptau un mesaj de la rege, asteptau sa le spuna sa stinga focul, dar regele avea altceva de facut. Iata aici, in premiera si exclusivitate, un mic fragment din discursul regelui :

    " Stimati tovarasi, dragi pretini. In vremurile acestea de restriste, vreau sa stiti ca pe mine ma doare undeva de voi, asa ca astazi voi vorbi despre nimic.  Va asigur ca e un discurs lung si ca am avut  grija sa nu spun absolut nimic important.
      Miticstanul este o tara frumoasa si contribuie activ la pactul de stabilitate din intreaga regiune. Eu personal ma implic activ pentru aderarea vecinilor  mucistanezi la uniunea stanezilor. Numai impreuna vom reusi sa trecem peste toate. Vom avea in continuare grija sa nu se mai repete ororile din secolele trecute si vom trai cu totii bine. Cand ma refer la noi, ma gandesc la mine, la familia mea si la femeile care imi plac.
     Stimati pretini si dragi tovarasi ! Tarisoara noastra va avea grija ca alte tari pretine sa nu isi dezvolte arme nucleare si vom milita ca inainte de toate, altora sa le mearga bine. Dragii miei , desi nu ma baga nimeni in seama, eu stiu cel mai bine cum e cu pactul de stabilitate in uniune. In viitor vom prospera, daca da dracu si vom iesi cumva din criza.
     Stimati miticstanezi, de voi ma doare in fund si nu am nimic sa va spun !
     Stimati ambasadori, compozitori si forjori !
     Ma adresez voua pentru ca poporul acesta nu ma merita. Populatia aceasta e mult prea proasta pentru capacitatile mele paranormale si extrasenzoriale, deci vreau sa fiti voi poporul mieu.
    Acum va las, pentru ca ma asteapta o sticla de Dealurile Miticstanului, si cum bine stiti, lucrurile cu adevarat importante nu trebuie lasate sa astepte.
    Va salut pe toti si va spun orevoar !"

8 comentarii:

  1. Cand am vazut cum incepe, dupa ce cateva minute ne-a fost prezentat el, stand si ascultand in tacere discursurile in nu stiu ce limbi ale nu stiu cui, n-am avut rabdarea sa ascult mai departe. N-am pierdut nimic, din ce am vazut ulterior. O atitudine atat de sfidatoare cere cel putin pumni. As spune alte chestii, dar nu vreau sa instig la cruzimi, desi asta merita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Personaju-n cauza fie-i cazut din Luna, fie e... virusat rau de tot! Devirusarea musai ar trebui facuta la spitalul 9!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate nu-i prea fictiv, e destul de real si... diabolic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa, nea Costache, nimic nu e vesnic.
      Poate da Dumnezeu si avem noroc ...

      Ștergere
  4. Da, da, da. Nenea Miticsanu are buba la cap. Şi e mare ca un puroi. Ce bine ar fi să îl stoarcă cineva. Dar aşa să iasă cu totul

    RăspundețiȘtergere