Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

vineri, 8 iulie 2011

Un om cu mintea odihnita

sursa foto: Realitatea.net
Alexandru Cumpanasu vrea ca profesorii sa lucreze degeaba.   
Asta e solutia copchilului ciudat de la Realitatea TV
El a descoperit recent ca numai profesorii sunt de vina pentru ca loazele pline de bani si de fitze nu isi iau bacalaureatul. In opinia stimabilului,  profesorii sunt de vina pentru elevii pe care ii doare in duda de Pitagora si Sadoveanu.
Cumpanasu vrea ca toti profesorii sa stea vara asta si sa mediteze gratis pe looserii care nu si-au luat bac-ul.
De ce gratis ? Pentru ca profesorii sunt platiti si in concediu, deci e musai sa lucreze si cand nu au treaba.
Omul asta imi aduce aminte de un fost secretar P.C.R. Seful ala de la partid striga la toti, dar  nu il baga nimeni in seama. 

Bai tovarase ! Ce dracu bolborosesti tu acolo  ?
Care e meseria ta in afara de a face spume ? Esti vedeta  ? Cand e ziua ta  ? Intreb si eu, ca iti dedic o melodie....
Cum iti permiti tu , care nu ai auzit de acordul dintre subiect si predicat, sa dai lectii unor profesori ?
Toarasu' Cumpanasu , treci la loc in banca . Tine mainile la spate, si gura inchisa.




P.S. Tot de la  Realitatea tv aflam ca Martorii lu Ebola rapesc copii si le fac transplanturi.
Sau operatii estetice. Ceva de genul asta. Daca vreti amanunte e randul vostru sa pierdeti vremea la tv
Eu m-am saturat pe ziua de azi...

8 comentarii:

  1. "Martorii lui Ebola" =)) =))

    Uite d-aia nu mă uit io deloc la teveu, să rămân cu nervii relaxaţi. Ceea ce-i doresc şi domniei tale, peste weekend :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @arcadia
    (Martorii lui Ebola) am citat din "clasici" :))
    http://www.youtube.com/watch?v=qgb09T9WHFw&feature=related

    weekend superb sa ai si tu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe retardelul din poza l-as pune la colt cu genunchii pe coji de nuci, ca sa vada si el cum e sa fii elev prost (cum probabil a fost).

    RăspundețiȘtergere
  4. @loopoo
    oare o fi si el din aia care se joaca pe telefon prin metrou ? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Prefer sa ma uit pe pereti decat sa mai vad toate tampeniile de la TV, peretii spun mai multe...:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi e mi au rapit copiii dar pe aia inca fragezi de pe bucile unei brunete de pe plaja la Mamaia.Te am adaugat la blogroll.Bafta

    RăspundețiȘtergere
  7. @lunapatrata
    cineva trebuie sa se uite si la tv, nu ? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @pariuri2009
    multumesc !
    bafta multa si tie :)

    RăspundețiȘtergere