Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

miercuri, 15 iunie 2011

Ortodoxie 2.0

Selecteaza moneda: EUR
Alege : Mastercard,  American Express sau PayPal.
Ortodoxia romaneasca s-a deschis catre lume .
Acum nu mai e la moda sa ingheti ca prostul , singur prin pesteri , ca Daniil Sihastrul .

E mult mai bine sa zaci intr-o camera luxoasa , imbracat intr-o  sutana de firma , sorbind agale dintr-un pahar de Hennessy. . Este  mult mai ortodox  sa dai acatiste si iertari de pacate  in timp ce stai  cu o mana  pe Glossy Widescreen-ul unui iPad si cu cealalta mana intre picioarele maicutei Credulia .
 
Sa dea dracu daca nu ma fac si eu popa . Cat si unde trebuie sa dau spaga  ?


4 comentarii:

  1. :)imi amintesti de un amic care are mai multi spini decat un arici impotriva ortodoxiei. Dar el e un tip super de treaba
    Bine....ideea e ca avem si noi preoti buni.
    Si rai
    Ca in orice confesiune :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @hapi2233
    eu nu am avut nimic cu ei pana cand nu mi-au bagat mana in buzunar.
    deocamdata vad ca biserica noastra e doar o fabrica de facut bani si nu prea mai are treaba cu cele sfinte :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai mie mi-au bagat mana in buzunat cei de la fisc (am intarziat 8 zile), primaria ca sa-mi dea un amarat de aviz m-a facut c-o suprataxa, aia de la mediu.......nici nu m-as mai supara daca mi-ar mai cere careva bani de-o pomenire
    Pot sa intreb cum ti-au bagat mana in buzunar? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @hapi2233
    scuze ca raspund abia acum da, acum am vazut comentariul ...:(
    nu m-au fortat sa le dau bani decat atunci cand am botezat, cand am cununat si cand am inhumat .
    in rest sunt baieti buni preotii :))

    RăspundețiȘtergere