Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

vineri, 22 aprilie 2011

Vineri ; 22

Ouale  rosii asteapta asezate frumos in cosulet   .Cojile de ceapa au facut  minuni si anul asta  .
Am scos mielul din cuptor ; arata excelent asezat pe patul de ciuperci .
Tocanita e gata de vreo ora si ,  dupa cum spune aia mica ,  nici macar nu miroase a miel  . Poate ca am pus prea multe "  buruieni " . Oricum ,  arata biiiine.
In cuptor  e puiul pentru cea mica . Fac pariu ca va manca si ea din miel anul asta ...
Cozonacii asteapta cuminiti si deabia incap in tavi . Sunt 2 cu branza si unul special . Cu mac si ..caise glasate  . Nu am avut nuca asa ca am pus caise . O sa va spun cum a fost.
Acum stau , sunt obosit si  din boxe se aude  " Hey, hey, baby ..I wanna know if you'll be my girl  " .
Cea mica a terminat curatenia si spalatul vaselor . Merg sa vad ce face aia mare . Teoretic ar trebui sa dea cu aspiratorul  , dar ultima data cand am intrat acolo  era la oglinda ,  cocotata pe  tocuri,  cu parul despletit. facand piruete .
Va las acum ca mai am de scos puiul din cuptor si de facut  garnitura  .
Si cozonaciii ...

3 comentarii:

  1. Vrednic băiet! :D
    Se pare că statul pe tocuri în ajunul Paştelui e un "must" anul ăsta pentru că şi eu tocmai ce-am făcut o tură de casă cu noile sandale tocoase, iar colegul Vasile face pită =))

    Noa, să aveţi sărbători faine şi luminoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. sarbatori cu bucurie sa ai !
    colegulul ii urez sa ii creasca pita si sa o manance cu cine ii e drag !

    RăspundețiȘtergere
  3. Na, că i so-mplinit deja urarea, i-o crescut pita şi-o mâncat-o cu pruncul, care ni s-o-ntors aseară acas'!

    Să mai faci urări, vad că ai gură bună, ca să zic aşa! :))

    Sărbători mirobolante, again!

    RăspundețiȘtergere