Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

joi, 24 februarie 2011

Spartacus





Am auzit destul de multa lume vorbind despre acest nou serial asa ca acum m-am uitat si eu la primul episod . Daca l-ati vazut deja o sa vi-l reamintiti iar daca nu l-ati vazut inca nu veti pierde nimic.
Serialul incepe cu un tanar gen Jesus Christ superstar , nebarbierit , cu parul lung si unsuros . Asta e Spartacus si se apuca sa isi aduca aminte cum a ajuns el in starea deplorabila in care e acum ,adica inlantuit undeva sub o arena .
Se dovedeste ca el e de fapt trac de pe langa Marea Neagra si din cate am inteles eu urmarind reperele geografice ar fi un fel de bulgar sau mai bine zis de undeva de dincolo de Giurgiu , de pe la Russe .Acestea fiind spuse ne arata cum traiau ei linistiti acolo . Getii le ardeau satele si le fugareau femeile iar romanii nu ii lasau nici ei in pace . Se imbracau in niste chiloti de culoare incerta si cu bustul gol . Asta cred ca e din cauza regizorului care trebuie sa arate un tip macho in film .
Asaaaaa. Nevasta lui e o tipa genul vulgar , cu peruca de culoare neagra . Copii nu au .
Pleaca Spartacus la razboi impotriva getilor . Ca astia erau niste barbari care aratau cam ca Shrek . Urati cu spume , cu ochii bulbucati , vopsiti in culori sinistre si care nu stiau decat sa urle cand le taia Spartacus gaturile . Romanii sunt vicleni si lasi . Adica il lasa pe Spartacus sa lupte si ei isi aroga meritele .
Eroul principal roman e un tip sters , de fata caruia nu imi aduc aminte la jumate de ora dupa ce s-a gatat filmul . Dar o tin minte pe sotia lui . Prima data cand a aparut am crezut ca e o rusoaica ivita din imaginatia unor mujici imbibati in vodca proasta . Zici ca e din toate bancurile adevarate cu blonde …
Ce a mai fost in primul episod ?
Pai Spartacus dezerteaza din cauza ca romanii nu il lasa sa isi apere satul si ajunge sclav. Nevasta cu peruca neagra e luata si ea de romani si probabil o vom intalni in episoadele urmatoare .
Altceva ?
Da , cateva scene hot . Scene in care se arata fundurile tuturor actorilor principali . Mai e o scena cu "lesbanane" cu piercinguri in sfarcuri . Oricum impresia generala e ca pe timpurile alea singura distractie era sexul facut in public .
M-am luat cu vorba si era sa uit de sange .
Mult sange . si cand spun mult vorbesc de galeti intregi de sange care tasneste din gurile , gaturile taiate , sau membrele amputate ale actorilor secundari . Scenele sunt filmate in prim plan si redate cu incetinitorul in asa fel incat sa vezi cum ii pulseaza la ala carotida in timp ce horcaie cu gatul taiat . Scarbos...
Cam asta e primul episod .

P.S. Din cartile de istorie stiu cum se termina serialul asa ca eu tin cu romanii pentru ca pana la urma il omoara pe Spartacus .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu