Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

joi, 5 august 2010

Steaua

Cand eram mic nu stiam cu cine sa tin , cu Steaua sau cu Dinamo .
M-am lamurit prin clasa a 6-a cand m-am imprietenit cu Razvan . Asa ca tineam cu Rapidul si Corvinul .
Steaua a iesit din calculele mele de cand a fost preluata de Gigi .
Dar dupa stirea de azi dimineata cred ca voi tine si cu Steaua .
Stirea suna cam asa : 2 hoti au intrat prin efractie pe stadionul Steaua si au vrut sa fure si ei ceva de pe acolo . Dar nu au avut ce .
Asta da stire . Parca le vad fetele sarmanilor borfasi cand l-au cautat pe gigi in buzunare si au gasit 2 lei .Unde sunt banii de la Steaua ?
M-am documentat si am aflat urmatoarele:
Banii nu mai sunt pentru ca patronul a vorbit cu oaia lui preferata ( aia la care se duce atunci cand e suparata nevasta pe el) si a investit toti banii in icoane .
Are acum icoane cu leduri , icoane de aur argintate , icoane cu oi , icoane cu magari si icoane cu el .Asta deoarece Gigi a descoperit ca e sfant .

Morala :
Pai bine mai fraierilor , voi de la sfinti vreti sa furati...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu