Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

marți, 13 iulie 2010

Auomatic wash service...

Am luat teapa ...
Cand ti-e lumea mai draga ti se strica ceva important .In cazul meu , masina de spalat.
Habar nu aveam cat e de importanta o banala masina de spalat .
Pentru mine era ceva care ocupa aiurea din spatiu .
Dar cand am ramas fara ea au inceput problemele .
Primele zile au trecut usor ... camasile, tricourile erau curate si totul a decurs normal. Mi-am dat seama ca apare o problema la orizont atunci cand mi s-a dat de inteles , in modul cel mai direct ca , daca doresc camasi curate , ar fi bine sa ma apuc sa le spal .
Abia atunci am inceput sa ii injur pe cei care au disparut cu piesele de la masina de spalat , chipurile pentru a le indrepta si a le reface .
Si pune-te pe telefoane.
Prima data au spus : venim acum , sefu ! la ora 5 e bine ?
Da , la 5 e bine . Stau ca prostul si astept . Vine ora 5 , trece ora 5 , trece ora 6 . La telefon nu mai raspunde nimeni ca au program pana la 6 . Pe la 8 seara mi-am dat seama ca nu mai vin .
A doua zi sun din nou . Mi se spune , cu scuzele de rigoare ca vor veni azi .... la ora 4 .
Trece ora 4 si incep sa rad ca prostul , era clar ca nu au de gand sa vina .
Caut pe google dupa numarul de telefon . Nu exista asa ceva ....
Intr-un final reusesc sa dau de ei la telefon . Le cer numele firmei , adresa si un numar de telefon fix .
Imediat intru si ii caut pe internet . Firma mare dom'le. Cu site facut profesionist si cu filiala in Pitesti . Ma pune dracu sa caut pe harta adresa .
E tocmai in fundul fundului ferentariului. Ce sa mai zic ?
Acum am vb iar cu ei si mi s-a spus ca sunt in trafic , vin direct spre mine .
Pana atunci ma apuc sa vad de unde cumpar o masina de spalat noua .

App. Firma cu pricina se numeste "Auomatic wash service"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu