Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

joi, 15 iulie 2010

Il urasc pe Alex ...

Am vorbit cu mai mult prieteni de-ai mei care suntem in situatia de a avea fete .
Nici unul din noi nu mai bea marca de cafea pe care o bea Alex .
Asta desi reclama e buna , foarte buna , prea buna .
Amanuntele si expresiile protagonistilor starnesc zambete de cate ori apare reclama .
Fetele mele o adora , rad cu pofta si se uita cu subinteles la mine .
In momentele alea injur tacut si zambesc stramb desi in sinea mea il urasc pe Alex...
Acel Alex provocator care il pune pe tata intr-o situatie imposibila .
M-am tot intrebat de ce nu imi place de Alex .
Acum stiu . Pentru ca il face pe tata sa arate ridicol si apoi il provoaca in continuare ...
Ma consolez cu gandul ca nu exista nici un om atat de stupid ca tatal din reclama .

Si totusi , il urasc pe Alex...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu